Bir çocuk isteyip istemediğimi daha önce hiç düşünmedim. Geleceğe dönük planlarımda evlenmek ve anne olmak hiç olmadı açıkçası. Ama bu bölümde ileride eğer bir çocuğum olursa ona birkaç konuda söz vermek istiyorum.
Sana söz veriyorum canım kızım küçükken sana pembe rengini dayatmayacağıma. Temizlik ve yemek seti oyuncağı almayacağıma. İstemediğin halde sana pembe elbiseler giydirip sırf dışarıdan şirin görün diye seni süs bebeğine çevirmeyeceğime. Okul çağına gelince herhangi bir dersin kötü diye seni onun için zorlamayacağıma. Cinsel yönelimlerini her zaman saygıyla karşılayacağıma söz veriyorum. Ve söz veriyorum sana ayıp olan şeyin adet kanın değil de insanların iğrenç düşünceleri olduğunu ve bakireliğin hiçbir öneminin olmadığını sana anlatacağıma. Cinsel eğitimini küçükken vereceğime. Her zaman hayatta yapmak istediklerini yapmanda sana destek olacağıma. Yeteneğinin peşinde koşman için bütün yolları açmak adına çabalayacağıma. Seni evlenmen için zorlamayacağıma ve anne olmamanın seni hiçbir zaman eksik bir kadın yapmayacağını sana anlatacağıma söz veriyorum.
Ve sana söz veriyorum canım oğlum sana mavi rengini dayatmayacağıma. Küçükken oyuncak olarak silah almayacağıma. Barbie bebeklerle oynamak istediğinde bunu kötü karşılamayacağıma. 'Göster oğlum pipini amcalara' deyip sana penisinin dünyanın en önemli organı olduğunu aşılamayacağıma. Cinsel yönelimlerine her zaman saygı duyacağıma. Cinsel eğitimini küçükken vereceğime ve beraber olduğun insanları 'orospu' gözüyle adlandırmanın yanlış olduğunu ve kadınların da erkekler kadar sevişmeye hakları olduğunu sana anlatacağıma. Derslerin konusunda seni zorlamayacağıma. Her zaman hayallerinin peşinde koşman için yardım edeceğime. 'Erkek adam' diye başlayan cümleler kurup seni kalıplara sokmayacağıma. İnsanlara kibar davranmanın senden hiçbir şey eksiltmediğini sana açıklayacağıma ve evlenmen için seni zorlamayacağıma söz veriyorum canım oğlum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİRTAKIM ŞEYLER
RandomSadece okunması için yazmadım. Yazmak benim terapim ve burası da terapi alanım. Kendimce takılıyorum işte😶