1.5

40 13 0
                                    

'Dahyun! Bang Pd'nim seni çağırıyor!' Hyun Min hyungun bağırışları ile odanadan çıktım ve Bang Pd'nimin odasına yöneldim.

Kapısına bir kaç kere vurduktan sonra yavaşça içeriye girdim. Karşısında hafif bir şekilde eğildiğimde, eli ile karşısındaki koltuğa oturmamı işaret etti.

'Beni buyurmuşsunuz efendim' Lafa ilk girişi ben yaptım. Kafasını 'evet' der gibi aşağı-yukarı salladı ve konuşmaya başladı.

'Bilirsin Dahyun. Seni severim.'  Anlamadığımı belirten mırıltılar çıkardığımda kafasını salladı.

'Bak Dahyun. Tüm üyelerin telefonlarına ulaşabiliyoruz. Bunu sen de üyeler de biliyor.

Seni severim Dahyun fakat eğer Tae ile konuşmaya devam edersen işinden olacaksın. Ve eğer bu durum Army'nin kulağına giderse işler daha çok karışacaktır.

Beni anlıyorsun değil mi?'

Kafamı aşağı-yukarı salladığımda o da mutlu olmuş, benim gibi kafasını aşağı-yukarı salladı.

Tekrardan önünde hafif bir şekilde eğilip selam verdim. Kapıya doğru yaklaşırken arkamdan bana seslendi.

'Ve bir de şu var Dahyun. Tae'nin dediği gibi, ameliyat olmak zorundasın.'

'Anlıyorum efendim'

Odadan çıktığımda bedenimi kapıya yasladım. Ayaklarım beni taşıyamadığında, bedenimi kapıdan ayırmadan yere çöktüm.

İçeride terlemiş, fakat neden olduğunu anlayamamıştım.

Birden içimde olan değişik his ile önce beynim uyuşmaya, daha sonra gözlerim kapanmaya başladı.

Duygusuz-Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin