2.6

23 6 2
                                    

     Jin hyungun makyajını bitirdiğimde, elimde tuttuğum aynada uzunca kendine bakıp ellerini yüzünde gezdirdi. 'Zaten yakışıklıyım, daha bir yakışıklı oldum sanki. Ne dersin?' 'Sen ne dersen o hyung.' Eliyle sanki uzun saçları varmış gibi ensesindeki saçları savurmaya çalıştı. Çekici göründüğünü sanıyordu sanırım ama buradan oldukça komik görünüyordu. 

     'Sıra bende!' 'Sakin ol Jungkook' Tavşan dişlerini göstererek güldüğünde, onun şirinliği karşısında dayanamayıp gülmeye başladım. 

     'Jungkook sen buraya gel, Dahyun Tae'nin makyajını yapacak.' 'Ama Hyun Min hyung! Ben Dahyun unniemin tapmasını istiyorum. Senden daha güzel yapıyor!' Kollarını birbirine sarıp, dudağını büzünce şirinliği git gide artıyordu sanki. Yanaklarını sıkmamak için kendimi tutamayacağım sanırım.

      Ellerimi Jungkook'un yanaklarında birleştirince odadaki tüm şaşkın gözler bizi buldu. Jungkook'un yanaklarını, anneannemin benim yanaklarımı sıktığı gibi sıkmaya başladım.

     Tae yanımıza gelip, ellerimi Jungkook'un yanaklarından itip 'Hadi Jungkook. Sen Hyun Min hyunga geç. Dahyun benim makyajımı yapacak.' 'Ama hyu-' 'Hadi Jungkook. Hadi.' Tae kaş göz işareti yapınca Jungkook ne demek istediğini anlamış olacak ki hemen kalkıp diğer masaya geçti. 

Duygusuz-Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin