pt.11

3.3K 73 40
                                    

par pijanih devojaka i ja medju njima, igrajuci pocele smo da skidamo majice..

Jako mi se vrtelo u glavi ali osecaj je bio prelep, nista me nije zanimalo i sve sto sam htela da uradim i kazem islo je samo od sebe, nije bilo razmisljanja i premisljanja, alkohol je govorio iz mene.

Za razliku od drugih devojaka ja sam imala haljinu..one su skidale majice, a ja..

Otkopcala sam haljinu i pocela da skidam..svi decavi oko mene gledali su u moje telo..

Na sebi sam imala cipkasti crveni ves, gotivo proziran.

Skinula sam haljinu i vrtela je iznad glave igrajuci.

Ugledala sam Marka pored mene i gotovo sam pocela da mu jedem lice..toliko sam ga ljubila da je izgledalo zastrasujuce ali je i on bio pijan pa je uzvracao istom merom.

Uhvatila sam ga za ruku, pogledala djavolskim pogledom, zagrizla usnu i povukla ga do wc-a..

Ostali smo sami i ljubili se, skidala sam ga dok me je drzao uz zid.

Bio je to jedan od lepsih osecaja ali ni priblizno onom kako bih volela da se osecam..

Poceo je rukom da silazi na dole, a meni se u glavi stvarala slika necega sto nisam zelela da se desi, bar ne sa njim.

Uhvatila sam mu ruku i rekla kako ne zelim da napravimo gresku, a on je na to uhvatio obe moje ruke i drzao ih iznad moje glave, pribijene uz zid dok  me ljubio po vratu i dekolteu..

Vratio je pogled na moje lice i videlo se da je mrtav pijan i ne zna sta radi, imao je taj ludacki pogled koji me je na smrt preplasio.

Bio je jaci od mene i u tom trenu sam znala da mi nema spasa..

Okrenuo me je ledjima ka njemu i pribio se uz mene govoreci mi na uvo

- Sada radis sta ja kazem, razumes?

- Ali..povredjujes me...

- Reklao sam nesto!

- Marko, sta radis to!

- Bices dobra i slusaces me!

Moja nada je nestala, glas manijaka izlazio je iz njega.

Kad, od jednom, neko otvara vrata i udara Marka po sred face.

Toliko jako ga je udario da se ovaj onesvestio istog trena.

Okrenuo se ka meni i to je bio...Luka

- Luka..sta.st...sta radis tu?

- Spasavam te od jebenog manijaka! Gde ti je bila pamet sa njim da se dohvatis i to u wc, barem se niste zakljucali pa da razvaljujem.

- Ja..j...ja nisam znala da je on takav...

Mucala sam i nisam znala sta da kazem, tresla sam se od straha.

Zagrlio me je..STA, to nisam ocekivala ali je prijalo vise nego ista.

- Za ovo niko nece da cuje, jasno?

- Kad bi nastavio da budes tako dobar mozda bih te manje mrzela.

- I gde ti je dodjavola haljina!?

- Am...mo smo se zanele...

Skinuo je majicu i obukao meni.

Mirisala je taako savrseno..

Uhvatio me je kao princezu i odveo do njegive sobe. Zadnje cega se secam jeste kako mrtva pijana lezim u njegivoj majici na njegovom krevetu i gledam njega bez odece..



just by MY rules, until YOU cameWhere stories live. Discover now