Ovako igleda Anja inace.
Slatka mala devojka, uvek nasmejana i od prvog trena je pocela da utice na mene ta njena pozitivna energija i uvek se osecam lepo pored nje.
Ona je takodje 4. razred u medicinskoj srednjoj kako i ja i Luka..ne znam zasto mi on pada na pamet.Zraci sunca su mi obasjali lice i prvi put u zivotu to mi nije smetalo, probudila sam se sa nekim smeskom na licu.
Anja se vec uveliko tusirala, a Milice nije ni bilo u stanu.
Pogledam na telefon i vidim neku poruku.
Nepoznat broj..- Pozovi me kad ustanes da se vidimo i da ti objasnim neke stvari.
- A izvini sta kim imam cast da se dopisujem?
Odgovor je stigao odmah.
- Ajde ne pravi se luda, neka ti objasni neka drugarica gde su grafiti i dodji tamo, cekam te na klupicama.
Nisam odhovorila ali sam bila u cudu.
Zasto hoce da se vidi sa mnom i sta je tako vazno trebao da mi objasni.Pitala sam Anju i cak se ponudila da podje sa mnom ali sam je odbila, ne znam zasto ali jesam.
Rasanila sam se, obukla stavila malo sminke i krenula.
Kada sam vec bila blizu ugledala sam visoku i zgodnu musku figuru naslonjenu na klupicu sa cigarom u ruci.
Vec sam se priblizila.
- Nisam znala da pusis.
- Ne znas ti jos nista.
- Ma nemoj.
- Nego reci mi, sta je tako hitno?
- Nista nije hitno samo volim da ljudi dodju kad ja kazem.
- A ti si bas neki frajer a? Pa sa tobom ne sme da se zajebava.
Nasmejao se na moje reci, polizao donju usnu i pogledao me njegovim plavim ocima.
- Moramo da uspostavimo par pravila.
- Ma kakva pravila o cemu pricas ti decko?
- Smesna si znas? Negoo, slusaj me sada..
Prvo pravilo je ako si mi vec sestra, mojoj majci ne prenosis nista sto radim odavde, apsolutno nista.- Zasto bih? Znas, jedva cu docekati da odem i sve joj ispricam.
Prevrnuo je ocima
- Drugo pravilo..ne druzis se sa mojim drugarima.
- A ti mislis da mozes da mi odredjujes sa kim cu ja da se druzim.
- Slusaj me mala, ja imam svoju grupicu prijatelja i nju niko ne dira, a ja sam ti vec rekao da cemo tako kako ja kazem.
Ovaj decko ili je poremecen ili je toliko samouveren ili ne znam ni ja vise..
- Kao prvo nemoj ti meni mala a kao drugo druzicu se sa kim zelim.
- Trece pravilo je da ne krsis prva dva jer je lose po tebe u suprotnom.
- Nemoj ja tebi da pokazem neszo lose za tebe.
Iznervirano sam se okrenula i posla ka domu.
Zaustavio me je stisak snazne ruke.- Pazi sta radis.
ESTÁS LEYENDO
just by MY rules, until YOU came
Romance-Porodica? -Sta je to.. Tu su da ti zagorcaju zivot i ostave kad su najpotrebniji.. Pre bih gorela u paklu nego bila deo moje.. -A ljubav? -Pa to mi je strani deo price..nisam sigurna da li ima mesta za nju u mom napuklom srcu. Konstantno ljudi pric...