Naravno kasno sam se vratila "kuci" i zaspala istog trena, misli su mi bile rasejane ali nekako usmerene na misticnog decka...
Nikaada, ali nikada me nisu zanimali decaci. Po mojoj logici oni su nezrela bica koja ne znaju sa devojkama i jedino sto mogu jeste to da im slome srce...pa sam se klonila njih, naravno niko nije bio tu za mene da mi kaze da li je to ispravno ili ne.
Da budem iskrena nikada nisam imala ni prijatelje.
Onakva sva povucena u skoli..pa ni ne cudi me..niko nije znao sta je u stvari sa mnom i sta mi je..
Naravno svi su mislili da sam cudakinja, i ne krivim ih..
Dan u mojoj skoli izgledao je ovako:Odeem u skolu, bacim ranac pored klupe, stavljam slusalice u usi i snuzdeno spustim glavu na sto.
Kad pocne nastava nista se ne menja, sve ostaje isto i profesori me tolerisu. Kad zvoni za kraj nastave pokupim ranac i istrcim iz skole, sedam na motor i vozim kuci..Od prilike tako izgleda moj dan.
Nakon svog ovog brbljanja odlazim u toalet i sredjujem se.Cujem vodu kako lije u tus-kabini, otvaram je (kako bih ugasila vodu) i pocinjem da vristim.
Decak od juce..da kupao se...Bozee.
Zmureci sam se izvinjavala dok sam izlazila iz kupatila i usput soborila pola stvari sa police, a on se samo smejao.Sela sam na svoj krevet, uhvatila se za glavu i pitala se sta nije okej sa mnom..
Iznenada on ulazi u sobu.
Imao je peskir oko struka, kapljice vode slivale su mu se niz telo, a pogled mu je bio usmeren u mene. Gledao me je onim plavo-prozirnim ocima i odmeravao me.Napokon seda pored mene.
Uspanicila sam se i pocela da grizem usnu.- Cao ja sam Luka, ranije smo se videli ali nisam imao vremena da upoznam moju sekicu, mogu da primetim mastivita si oko upoznavanja.
Nakon tih reci namignuo mi je, a ja sam se stresla od grozote, pa sta on misli ko sam ja?
I da li je on to rekao sekica? Ahhh Boze, niko nema pravo da me tako zove.
Prevrnula sam ocima i odgovorila:- Ja sam Andjela, i izvini ali ne znam kako sebi dajes za pravo da ulazis u moju sobu tako "obucen" ?!?!
- Pa meni iskreno ne izgleda kao da ti to smeta..
Na te reci shvatila sam kako neprestano buljim u njegovo telo, misice koji se povremeno grce i kapljice vode koje klize.
Zatvaram usta i ostajem pomalo zatecena.
- Ne znam stvarno o cemu prics.
- Naravno da ne znas, ti si dobra mala tatina devojcica.
- Slusaj me pazljivo..ako ne zelis susret moje pesnice sa tvojim licem bolje bi ti bilo da me NIKADA vise tako ne nazoves.
Rekla sam smireno i naglasila to NIKADA.
Pa pre bih umrla nego dozvolila da me neko stavlja u usta sa mojim ocem A KAMO LI DA KAZE TU GROZOTU koju je on izgovorio.Izgledao je pomalo zacudjeno.
Gledao me je u oci kao da je pokusavao da shvati sta krijem iza njih.Naravno nije mu islo za rukom jer moje oci su od onog dana samo plava mrlja.
Prosto nema sta da se vidi u njima, kod mene nema nikakvih emocija koje bi on video.- Za sada neka bude po tvom, ali da znas ja igram po mojim pravilima.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just by MY rules, until YOU came
Romantizm-Porodica? -Sta je to.. Tu su da ti zagorcaju zivot i ostave kad su najpotrebniji.. Pre bih gorela u paklu nego bila deo moje.. -A ljubav? -Pa to mi je strani deo price..nisam sigurna da li ima mesta za nju u mom napuklom srcu. Konstantno ljudi pric...