Hayat bazen mutsuzlukları yazar. Tıpkı benim kaderim de yazdığı gibi.
Tabi ben kimim ki? Koca bi 'hiç' ! Ben küçüklüğüm de ögretmen olmak istiyodum. Oldum da. Şimdi diyorsunuzdur ne diyo bu mal?Ben 2 senedir Rehber öğretmeniyim. Okulda psikolojisi bozuk veya olay çıkartan ögrencilerle konuşuyor ve sorunu çözmeye çalışıyorum. Bazen bazılarını anlamak o kadar zorki anlatamam.
Tabi bazen düşnmüyor değilim. Neden bu bokdan işi seçtiğimi? Dedem hep doktor olmamı isterdi. Bazen diyorum keşke.. keşke doktorluk okusaydım. "Özlem hocam?" Kafamı kaldırdığım da karşım da tahminimce lise 3'e giden bi kız öğrenci vardı.
'Buyrun benim?' Kız biraz daha masama yaklaşarak ellerini önde bağladı. "Şey hocam.. kusura bakmayın rahatsız ettim ama müdür bey sizi çağırmamı söyledide." Kızı süzdüğüm de yakasında 'Nöbetçi Öğrenci' yazıyordu. "Tama canım."
Kız oda dan çıktığında soğumuş çayımdan bir kaç yudum alarak kurumuş boğazımı ıslattık dan sonra ayaklanarak kapıya ilerledim.Müdürün kapısını çalarak içeri girdim. İçerde müdür den hariç biri daha vardı. Bir erkek öğrenci. "Özlem hocam bizde sizi bekliyorduk." Merakım daha da artarken gözlerimi Müdür'e çıkardım. "Bi hatam mı oldu Cengiz Bey?" Müdür eliyle boş deri koltuklardan birini gösterirken kendide kendi koltuğuna oturdu. "Bi sorun yok hocam. Aksine iyi bişey oldu." Ay bu göbekli beni çıldırtacak !!
"Bu Ali Kurtuluş." Oda da ki ögrenciye itafen konuştuğunda kısa bi süre gözlerim onda gezindi. Süzmedim ama dedim ya kısa süre. "Kendi okulların da çıkan yangın sebebiyle Ali de bizim okula gelmek zorunda kaldı."
Müdür devam ettiğinde sadece dinliyordum."Biraz konuşup rahatlaması lazım. Yıllardır okuduğu okulun gözleri önünde yanması hiç de kolay değil."
Üzülmüştüm. Bu sefer öğrenciyi süzmek üzere gözlerimi yüzüne çıkardım. Yüz hatları sertti fakat gözünüze bi yandan ise tatlı geliyordu. Gözlerim boynuna indiğin- ne boynu ayol! Banane çocuğun vucudundan."Yani anlıyacağınız sınıfına yollamadan sizle konuşmasını istedim.
Kafamı sallayarak ayaklandım. "Anladım Cengiz Bey." Yüzümü Ali'ye cevirerek tebessüm ettim. "Gel bakalım Ali (cim)"O önde ben arkada odama ilerliyorduk. Odama geldiğimiz de kapıyı açarak girmesini bekledim.
Yerime oturarak onun da oturmasını izledim. Bu tür konular da onlara öncelik tanımak lazım ne de olsa 'hassas' oluyorlar.
"Evet Ali. Nasılsın bakalım? Nasıl hissediyorsun?"
"Fena değil."
"Bana anlatmak istediğin şeyler var mı?"
"Yok."
Bu ne be? 2 senelik hayatım da böyle cevaplar almadım ben. Bu ne ayol(?)
Kendimi kasmayarak derince nefes alıp verdim. Zorlarsa zorlarım!
"Ali Kurtuluş. Okul yanarken sen nerdeydin?"
Karşımda ki beden yüzünü buruşturarak bana baktı. Gözlerime.
"Bu ne biçim soru? Karakolda mıyım Okulda mı !?"
Afallamıştım."Ahh pekâla. Şuanlık zorlamıycam. Sadece yardımcı olmaya çalışıyordum."
"Yaşınız kaç?"
Yine afalladım. Beklemediğim yerden gelmişti bu soru.
"23"
Ayağa kalkarak kapıya ilerledi. Bu neydi şimdi. "Sınıfıma gideceğim izniniz olursa."
Ona sadece kafamı sallayarak onay verdim.
Çok ilginç.
Aslında ilginç olan bişey de yok orta da.
Ben çok denişiğim.
Evet evet. Sorun bende.
Kafamı çayıma çevirdiğim de yarım sekilde durduğunu gördüm. Elimle cam bardağa dokunduğum da buz gibi olduğunu hissettim.
Telsizi elime alarak çayhanenin numarasını tuşladım. 113. Çalan bir kaç saniyenin ardından açıldı.
"Aloo. Hayriye teyze bana bi çay yollasana bee.."
"Ahh Tabi kızım."
"Sağol be ablam."
Telsizi kapatarak yerine yerleştirdim. Kendimide koltukla tamamen bütünleştirerek gözlerimi yumdum.
●○●
İlk bölümde bitmiş aman aman.
Okuyanların ağzınaaaa
Oy ve yorum atanların elineee sağlıkk
Boş geçenlerin gözüneee dursun (!)
Qweqqqewqwqqqww
Evett gençler. Şaka bi yanaa hadi ilk bölüm olduğundaaannn..
>>>5 Voteeeeeee
>>>10 Yorum istiyoruummm
576 kelime Ayooll az mı sandınız..
Kafam da deli bölümler vaarr !!
Okuyabilmek içiiiinnn SINIRI doldurun agaaa.Bide minnoş yorumlar yazın da yazma isteğim çoğalsın
🌸🌸🌸
Ramazan-ı Şerif bayramınızın 2. Günü Mübareeek olsuuuğn..
🍬🍬🍬
ŞEKER TADIN DA ALLAHA EMANET!
💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A L I Ş A M A D I M (+18)
RomanceTıpkı uyuşturucu bağımlısı gibi bağımlısı olmuştu. Evet kadın ondan büyüktü. Ama ikilinin aşkı herşey den büyüktü. (Saygısı olmayanlar gelmesin. Şimdiden diyorum zaten 'kadın ondan büyüktü' (!) Sonra bana caz yapmayın) Yetişkin içerikli yaşı tutmaya...