"Ali?!"
Gözümü açmamla Ali'yi görmem beni çok şaşırtmıştı. Eli kalçamda ağzı gözüyle ayrı oran da açılmış bana bakıyordu. Hemen doğrularak elbisemi düzelttim.
"S-Sen ne yapıyordun?"
Cevap vermek yerine hala bana bakıyordu. Elimi gözüne salladım.
"Ali."
Sesim bu sefer daha az çıkmıştı. Nede olsa ben rehber öğretmeniyim.
"H-Hocam... ben.. g-gitmeliyim."
Ali hızla ayaklanarak koşarak oda dan çıktı. Ayhh noldu şimdi.
Yerimden kalkarak saçıma başıma çeki düzen verdim. Saate baktığım da az bi vakit vardı. Hazırlanarak oda dan çıktım ve toplantı odasına vardım.
Biten toplantıyla hepimiz rahatlamıştık. En çok da Müdür rahatlamıştı sanırım.
"Evet hocalarım. Bugünün zorluğu da bitti. Dersleriniz bitince çıkabilirsiniz."
Herkes gülerek toplantı odasını terk etti. Bense toplantı boyunca aklım dan çıkmayan Ali'yi düşünüp durdum. Evet kalçama ellemişti ama o an ne düşünüyordu? Şu duruma sinirlenip şikayet etmem lazımken bi yandan onun psikolojisini de düşünmeliydim.
Odama vardığım da kolidorda ki nöbetçi öğrenciyi çağırdım.
"Bana Ali KURTULUŞ'u çağırırmısın. Okula yeni gelen öğrenci."
Kız beni başıyla onaylayarak gitti.
Çalan kapıyla yerimde dikleşerek girmesini söyledim. Fakat gelen Ali değil de nöbetçi öğrenciydi.
Ona soru dolu bakışlarımla bakıyordum. "Hocam Ali rahatsız olduğu için izin alarak eve gitmiş."
Onu bu sefer ben kafamla onaylayarak çıkmasını bekledim.
Müdür den aldığım izinle odamdan çantamı alarak elimdeki Ali'nin ev adresi yazan kağıda baktım.
Eve vardığım da site gibi bi yerdi. Binanın kapısına yaklaşarak zillerin üstündeki yazıları okumaya başladım. 'Gül KURTULUŞ' yazan zile bastım. Annesiydi sanırım. Açılan kapıyla binaya girdim. Dışarıya göre bina biraz daha serindi. Katları çıkarken hangi katta olduğunu bilmiyordum. 4 kat çıktığım da bütün kapıların kapalı olduğunu fark ettim. Tam bi kat daha çıkacakken sağımda ki kapı açıldı ve Ali görüş açıma girdi.
O beni görmenin şokuyla hareketsizce bana bakmaya dewam ediyordu.
"Ali konuşabilir miyiz?"
"Kim gelmiş oğlum?"
İçerden yaşlı bi kadın geldi ve beni görerek gülümsedi.
"Buyur kızım?"
"Aaa şey.. ben Alin'nin okukdan Rehber öğretmeni Özlem YILMAZ."
"Buyrun hocam içeri geçin."
"Aslın da Ali ile konuşacaklarım var."
"Tamam gel içeri."
Fazla zorlamayarak içeri girdim. Salona geçerek koltuğun kenarına oturdum.
"Hocam isterseniz odama geçelim?"
Duyduğum sesle ayaklandım. Ali'yi kafamla onaylayarak onun önden ilerlemesini bekledim. Kapıyı açarak girmemi bekledi. Oda da ki çalışma masasının sandalyesine çekerek oturdum.
"Rahatsızlanmışsın."
"Hıhım."
Yerimde rahatsızça kıpırdandım. Oda da rahatsız edici bi sessizlik vardı. Niçin gelmiştim onu bile unuttum.
Açılan odanın kapısıyla annesi elinde tepsiyle içeri girdi.
"Size içecek bir şeyler getirdim."
"Teşekkürler."
Annesi çıktığın da yinen sessizliğe büründü ortam.
"Ali-" "Hocam-"
İkimiz de aynı anda konuşup susmuştuk.
Ali tam önüm de durdu. Aramızda 3 adımlık mesafe vardı. Kalbim tekledi. Bi adım üstüme geldi. Ne yapmaya çalışıyordu. Bi adım daha geldi. Kaldı 1 adım. Son adımını da atarak aramızdaki mesafeyi sıfıra indirdi.
Boynunu eğerek dudaklarını kulağıma sürttü. İçim huylanmıştı. Bakire değildim ama uzun zamandır bir erkekle bu denli yakınlaşmamıştım.
"Özlem."
Sanırım eridim şuan. O nasıl 'Özlem' demekti. Bacaklarım titriyordu. Heyecanlanmıştım. Kokusunu bile yeni yeni alıyordum.
"A-Ali?"
Ellerini belime koyarak beni duvara yasladı. Ne yapmaya çalışıyordu.
"Ne yapıyo-"
Beni susturan dudakları olmuştu. Evet evet yanlış okumadınız. Öpmüyordu. Sadece dudaklarımız birbirine değiyordu. Yeni yeni farkına varıyorum da beni öpen öğrencimdi.
Hemen onu iterek osmalı tokatını yapıştırdım. Haketti ulan!
"Bunu olmamış gibi sayacağım!"
Hızla Ali'nin odasından çıkarak kapıya ulaştım.
"Hocam? Gidiyormusunuz?"
"Önemli bi telefon geldide gitmem lazım."
Annesinin lafını beklemeden evden çıktım. Yavaşça çıktığım merdivenleri hızlıca inerek sitedende çıktım.
Kendimi arabama attığım da olanları düşündüm.
Neyini düşüneyim yaa!!
Bokdan bi durumdu.
~~~Öhömmmm
Ben geldim geneee
Selamün aminyuum.
Bu bölümü bekliyodunuz demee
Ndwldjosjdldjxldjs
Fazla uzatmadann okuyun işte aman
Hiç yorum da yapmıyonuz amk
Neysee bananee ayoll
Şaka lannn
Ne demek bananeee
Yorum istiyoreeeeeeeeeeeeeee
Saat:05.44
Uyuyun uyuyun
Neyshhh
Kaçtım beennn
595 kelime lannn!!A.E. Göte Mukayyet Oluunn
♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A L I Ş A M A D I M (+18)
RomantiekTıpkı uyuşturucu bağımlısı gibi bağımlısı olmuştu. Evet kadın ondan büyüktü. Ama ikilinin aşkı herşey den büyüktü. (Saygısı olmayanlar gelmesin. Şimdiden diyorum zaten 'kadın ondan büyüktü' (!) Sonra bana caz yapmayın) Yetişkin içerikli yaşı tutmaya...