>2

3.1K 22 7
                                    

Titreyen telefonumla zaten yeterince hafif olan uykum kaçıvermişti. Bir kaç kere yatakda yuvarlandık dan sonra doğrularak esnedim. Komidinin üzerindeki telime uzanarak şifreyi girdim. Wp'ye girdiğim de Müdür okul gurubuna uzun bi mesaj yollamıştı.

Göbekli:Saygı değer hocalarım; Bugün okulumuza gelecek müfeddiş dolasığla her zamanki geliş saatimiz den daha erken burda olmanızı önemle arz ediyorum. Lütfen mesajı görenler yanıt versin.

Göz devirerek parmağımı yavaş yavaş aşşağıya kaydırdım;

Mert Hoca: Anlaşıldı efendim.

Bu Mert hoca ne itatkâr. Tekrar göz devirerek parmağımı kaydırmaya devam ettim;

Serpil Hoca: Pekâla, Müdür Bey.

Fizikçii:Tamam.

Okulda sadece bir tane fizik öğretmeni vardı ve adı baya garipdi. Adını anlıyamadığım dan bi daha ayıp olur diyede soramamıştım.

Hocaların nerdeyse hepsi mesaja cevap vermişken bende kısaca yazdım;

Ben: Anlaşıldı Müdür Bey. :')

Az yalakalık dan birşey olmazdı.

Giydiğim kadife uzun botlarımla işim hallolmuştu (Şu yukardaki resimden işte). Çantama parlatıcımı ve ev anahtarımı atarak bahçede ki mini cooper olan arabama ilerledim. Öğretmen maâşım buna yetti.

Okula vardığım da saat 6:53 idi. Normalde ben daha yeni uyanıyordum ayol.

Daha çok kişi gelmemişti. Aklıma gelen fikirle kendi odama ilerledim. İyi ki kendime ait odam vardı.

Oda ya vardığım da çantamı tekli deri koltuğa geliş güzel fırlatarak kendimi de 3 kişilik olan deri koltuğa fırlattım.

Yüz üstü uzandığım koltuk da gözlerimi kapatarak uyumaya çalıştım. Uyuyamasam bile az da olsa kafamı dinlendirmeliydim.


Yanan Okulum sayesin de kendimi daha alışamadığım bu okul da buluvermiştim. Olaylar ne denli böyle oldu ben bile anlıyamadım.

Dün tanıştığım rehber hocasına çok kaba davrandığımı fark ettim. Aslın da böyle biri değilim. Sadece dün baya şaşkındım.

Okula erken gelmiştim. Kimse gelmeden ıssız ve sessiz okulda kafa dinlemeye bayılırdım. Tabi eski okulum da. Ama okul değiştirdim diye huyum dan da vazgeçecek değildim.

Kendi sınıfıma ilerlerken aklıma gelen düşünceyle adımlarımı ters yöne çevirdim.

'Özlem YILMAZ Rehber Ögretmeni' Okuduğum yazı sırıtmama neden olurken bu saatte okulda olmadığını biliyordum. Ama içimden girmek geldi. Ne yapalım içim istiyorsa asla red etmem. :D

Kulpu indirdiğim de gördüğüm manzara beni şoka uğratmıştı. (Bende bi BIM 'e mi uğrasam?) Özlem hoca koltuk da uyuyordu. Sanırım. Ama haraketsizce yattığına göre kesin uyuyordu.

İçeri adımlayarak kapıyı kapattım. Ne giydi bilmiyorum ama şuan üstündeki yeşil şey toplanmış ve siyah külotunu meydana sermişti.

Bide yüz üstü yatmış. Tanrım.
Her ne kadar o benim ögretmenim de olsa ben bi erkeğim. Hormonlarımı zapt edemeyebilirim. Kimisine göre 'ergenim tabi' ama ne yapa bilirim? Ergen de olsam erkeğim ulan.

Yavaşça yanına adımlayarak diz çöktüm. Şeytan şuan kankam olmuştu bana resmen dokun diye haykırıyordu. Şu zamanda şeytanı dinlemesem ayıp ederim.

Elimi kaldırarak avucum büyüklüğünde mi kalçasını dokundum. Tam bana göreydiler. Yani avuçlarıma göre.

Elimi hafifçe oynattığım da yerinde kıpırdandı. Elimi çekmeden yine hareketsiz kalmasını beklerken- HASSİKTİR!

"Ali?!"

Helloo momenntt !!
Ben geldim geneee..
İçimden geldikçe yazıyoz bee ne yapalım ekmek parası abii.
Kslsnslshfosjslsns
Şaka bi yanaa bu bölümü de böyle bitirdik..
Beğendiniz miii??
Ali ne yapıyosun sen yawrum.
Azdın mı ayool!!?
Öğretmenini taciz kaç yıl hapis?
Sjlsxidhdlsjdosjdkd
Okuyun okuyun geçin işiniz ne tabi -.-
Biz burda emek harcayak..
Hey gidi gençliiikk.
Yorum yapmıyosanız vote verin amk
O kadar da değil yaniii
517 kelime ayooll.

ALLAHA EMANETT.

💋💋💋💋💋💋💋💋

VOTEE VEER !
YORUM YAPPP!!
AYIIPPP

A L I Ş A M A D I M (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin