Sabah okula geldiğimde odama ilerledim. Dün olanları hala unutamıyordum. Uzun zamandır ne sevişmiş ne de öpüşmüştüm. Ali dün dudaklarını dudaklarım deydirdiğinde içimde bişiler sanki harakete geçmişti.
Ölü hislerimi uyandırmıştı. Dün itmek yerine karşılık verseydim nolurduki. Annesine mi yakalanırdık?
Ahh ! Daha fazla saçmalamadan en iyisi işimin başına döneyim hem Ali benden küçük. Küçük olsa nolurki aşkın yaşımı olur? Ama öğrencim.
Cidden düşündükçe saçmalıyordum.
Son 2 ders kalmıştı okulun bitmesine ve bazen okula sadece boş boş durmaya geliyordum. Bazen aldığım maaşı hak etmediğimi bile düşünüyordum. Normal öğretmenlerde daha fazla maaş alıyordum.
Boş kağıda bir şeyler karalarken kapım çalmıştı.
"Gel."
Yavaşça açılan kapıyla görüş açıma Ali girmişti. Soru soran gözlerle ona bakıyordum. Gözlerim dudaklarına kaydığın da aklıma dün olanlar geldi. Kafamı sallayarak kendime geldim ve ayağa kalkarak masamın önüne kalçamı dayadım ve kollarımı göğsümde bağladım.
"Seni dinliyorum Ali?"
O da tam önümde durarak ellerini önünde bağladı. Sanırım yaptığı şeyin bi hata olduğunu anlayıp özür dilemeye gelmişti.
Buna nedense üzülmüştüm :(
Çünkü hoşuma gitmişti. Her ne kadar öğrencim de olsa benden yaşça küçük de olsaa... sanırım onu istiyordum.
"Hocam düşündümde.. sanırım çok pis ayıp ettim dün."
Ona sadece bakıyordum. Şuan alt dudağını ağzının içine alarak ona işkence ediyordu. O dudağı ben ısırmak isterdim. Yerimde kıpırdanarak devam etmesini belirttim.
"Vee özür dilemeye geldi-"
Evet evet onu öptüm!
Ama o karşılık vermiyordu.
Dilimle dudaklarını yalayarak geri çekilecekken belime dolanan ellerle ona çekilmiştim.
Sertliğini karnım da hissediyordum. Bi eli belimi sıkıca kavrarken diğer elini enseme çıkararak dudaklarımızı tekrar birleştirdi ve alt dudağımı ısırdı. Bu karşılık ver demekti.
Ellerimi boynuna dolayarak bende üst dudağını ısırdım dilini dilime değdirdiğin de titremiştim bacaklarımı hissetmiyordum.
Boynunda ki ellerimi kol kaslarına indirerek tırnaklarımı koluna geçirdim. Ali ağzıma sessiz bir inleme bırakarak sertliğini bastırdı.
Bu sefer inleyen ben olmuştum.
Nefessiz kaldığımız da dudaklarımızı ayırarak alınlarımızı birleştirdi.
İkimizin de sıcak nefesi birbirimizin yüzünü yalayıp geçiyordu.
"A-Ali-"
Dudağıma minik bi buse kondurarak konuşmamı engellemişti. Ona bakarken kahve gözlerinin karardığını fark etmiştim.
"Hiç bir şey söyleme. Sadece bir kaç dk sus."
Aklıma gelen düşünce korkmamı sağlarken. Söylemem gerektiğini düşündüm.
"Ama Ali-"
Tekrar öpmüştü dudaklarımı.
"Eğer bir daha konuşursan seni öpmem için kasıtlı yaptığını düşünmeye başlayacağım."
Öyle bir niyetim yoktu fakat düşününce kulağa hoş gelmişti.
Genede söylemem gerekiyordu.
"Kamera var."
Dediğimle Ali'nin benden uzaklaşması bir olmuştu. Kendimi boşlukda hissetmiştim. Gökyüzünden atlıyormuş gibi.
"Neden başdan söylemedin!"
Aniden çıkışmasıyla ürkmüştüm.
"Söyleyecektim susturmasaydın."
Ali gözlerini benden çekerek oda da gezdirmeye başladı.
"Kim bakıyor bu kamera işlerine?"
"Müdür."
^^^^^^^
Hellooo
Okuyanlar varmış broo
Bende yazim dediimm
Kamera işi sıkıntı hacımmmm
Ayvayı yedinizz.
Hadi hayırlısı skdnkdndodjd
Bu sefer fazla uzatmıycam.
Yorum + vote plss
425 kelimeeee
YORUUUUMMM
VEEĞ
VOTEEEHH
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A L I Ş A M A D I M (+18)
RomanceTıpkı uyuşturucu bağımlısı gibi bağımlısı olmuştu. Evet kadın ondan büyüktü. Ama ikilinin aşkı herşey den büyüktü. (Saygısı olmayanlar gelmesin. Şimdiden diyorum zaten 'kadın ondan büyüktü' (!) Sonra bana caz yapmayın) Yetişkin içerikli yaşı tutmaya...