Barry olan once şeyden sonra kendini biraz kötü hissediyordu.Çünkü Dr.Wells namıdeğer Ters Flash annesini öldürmüştü.Barry ise annesini öldüren şeyi öldüreceğine ant içmişti.Ve belkide bu Barry'nin Flash olmasını sağlayan en büyük etkendi.
Barry bir gün polis telsisinden aldığı haberle Flash kostümünü kuşanarak hızla şehrin arka tarafına sterling city girişine kadar geldi.Silah tacirliği yapan bir çetenin peşindeydi ama o çetenin peşinde olan bir kişi daha vardı "BLACK CANARY" Barry onu fark etmemiş olacakki tam Black Canary'nin yanından geçerken yediği yumrukla yerde kaldı.Barry yerde yatarken Black Canary Barry'e "Sen nasıl bir şeysin böyle nasıl bu kadar hızlı koşabiliyorsun" dedi.Barry ona cevap vermeden hızlıca bacağından tutup onu yere düşürdü.Ve şimdi tam tersi şekilde Barry Black Canary'ye "Sen kimsin çabuk söyle" diye bağırdı.Arkadan Oliver'ın sesi geldi "Hey nasılsın Barry onu bırak oda benimle"dedi hafifçe gülümseyerek.Arkadan Oliver'a çok benzeyen kırmızı kukuletalı biri daha çıkmıştı Barry iyice şaşırmaya başlamıştı.Tam Oliver'a bunların hepsini soracakken Oliver "Barry bak bu Roy bana o yardım ediyor buda Sara oda bana yardım ediyor" dedi.
Hemen arkadan biyik bır tır yan yola girmiş tamda Oliver'ın istediği gibi onların önüne çıkmıştı.Barry şaşırmış bir yüz ifadesi ile olanları seyre dalmıştı.Oliver bir okla kapıyı söktü attı.Tırın içinden en az 10 kişi çıkmıştı.Roy hemen 2 kişiyi attığı oklarla diğer 3. kişiyide okuyla vurarak bayıltmayı başarmıştı.Oliver ise Barry'e göre gösteriş olsun diye tam 6 kişiyi haşat etmişti.Barry'i en çok şaşırtan ise Black Canary'nin 6 kişiyi haşat etmesi olmuştu.Ama o aralarından 2-3 kişi öldürmüştü.Oliver söylenmeye başlamıştı,sinirlendiği her halinden belli oluyordu.Oliver,Sara'ya "Sara sana kaç kere söylemem gerekiyor biz katil değiliz biz insanlara yardım ederken o insanlara zarar verenlere ise bir şans daha tanırız bi kere daha böyle bir şey olmasın.Sara biliyorsunki Tommy'nin ölümünden sonra kimseyi öldürmedim yada yanımdaki kimse öldürmedi seninde buna uymanı istiyorum lütfen" dedi.Sara ise bıkkınlık ifadesiyle "Senin bu kadar konuştuğunu ve sorumluluk aldığını bilmiyordum"dedi.Roy ve Barry ise sıkılmış bir köşede oturmuş konuşuyorlardı.Oliver onlarada "Bu kadar konuşma yeter birazdan polis gelir biz gidelim" dedi.Ve gittiler.
Joe Eddie ve İris güzel bir akşam yemeğindeydi.Joe ters flashın Dr.Wells olduğunu olduktan sonra tedirgindi.Onunda kulağında bir kulaklık sürekli Barry le irtibat halindeydi.Eddie İris e "Flash ı ve Ters Flashı yakalamak için tim sayısı arttırıldı.Onları yakalayacağıma söz veriyorum İris" dedi.İris ise hem Eddie bir şey olmasından korkuyor hemde Flashın yakalanmasından korkuyordu.Tam o sırada kapıdan Barry ve Caitlin girmişti.Ronnie olayından sonra Barry ve Caitlin çok yakınlaşmıştı.Bunu görünce İris ın yüzü düşmüştü.Önündeki yemeğe bakıyordu.Caitlin ve Barry onları fark etmemişti.Joe ise onları masalarına davet etmişti.Bunun üzerine ikili masaya oturmuştu.Masada sessizlik hakimdi.Barry Joe ye Edddie'nin üstüne Dr.Wells'ten korunmak için gereken çipi takıp takmadığını sormuştu.Joe ise takamadığını söylemişti sessizce ve kimse fark etmeden.Bu lafın üzerine hemen Ters Flash gözüküp Eddie'yi kaçırmıştı.Barry orada İris olduğu için yerinden kalkamadı.İris şaşkınlığı üzerinden atmış ve Eddie hayırr diye bağırıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Flash&Arrow
Fiksi PenggemarBarry Oliver'ın tutsağı olmuştur.Peki Barry Nanda Parbat'tan kurtulabilecekmi??