Bugün Wei Wuxian'ın yetimhanede ki son günüydü. Birkaç parça eşyası olduğu için toparlanması uzun sürmedi. Senelerdir yattığı eski püskü yatağa uzandı ve sadece birkaç gün içinde olan şeyleri düşündü.
Senelerce kendini büyü konusunda geliştirmeye çalışsa da hiç bir zaman kılıç kullanma ve dövüş yeteneklerinin seviyesine getirememişti. Sadece babasından geriye kalan tek eşya olan büyü kitabına hakimdi.
Yasaklı büyüler. Kara büyü olarakta adlandırılan bu büyü çeşidi kullanıldıkça insan beyni üzerinde olumsuz etkiler bırakıyordu. Babası kitapta açıkça bunu yazsa da bir şekilde kontrol edebileceğine de inanmıştı. Kara büyü kullanıldıkça bazı saplantılar, öldürme hırsı, gücü kontrol edememe gibi sorunlar çıkıyordu.
Babası bu büyüleri kullanmayı ve kontrol edebilme çalışmalarını insanlığın geleceği için yaptığını, suçlululara zalimlere karşı kullanıp dünyayı daha iyi bir yer yapmayı hedeflediğini yazmıştı.
Yin klanı oldukça güçlü büyücülerden oluşuyordu. Önlerine çıkan kim olursa olsun öldürüyorlardı. Bu zalim ve şeytani klanı yok etmek için kara büyüde uzmanlaşmaya çalışsa da bu isteği onun sonu olmuştu.
Tüm klanların lideri olan Lan klanı onların ölüm emrini vermişti. Kara büyü kullandıkları için Wuxian'ın anne ve babası evdeyken evleri ateşe verilmiş infaz edilmişlerdi. Onların kullandığı tüm yasaklı tekniklerin ve eşyalarında onlarla beraber yanması emredilmişti.
Wuxian babasından gizli aldığı kitabı okumak için nehir kenarına gitmişti. Geri döndüğünde evi alevler içerisindeydi. O andan itibaren hayatı değişti. Ailesinden geriye sadece elinde tuttuğu kitap kalmıştı ve başka yakını olmadığı için yetimhaneye verilmişti.
Yetimhanede ki eğitimi boyunca tek isteği güçlenip ailesinin ölümünden sorumlu olan Lan Klanını yok etmekti. Ama hiç tahmin etmediği bir şey oldu ve dövüşte ki yeteneklerinin namını duyan Lan klanı mensupları onu almaya gelmişlerdi.
Lan klanı varisi Lan Wangji'ye ait olması için. Bunu duyunca oldukça şaşırmıştı. Lan Wangji herkesin dilinde olan bir büyücüydü. Büyü konusunda uzmanlığı, dövüş yeteneği ve bilgeliği ile dilden dile dolaşıyordu. İlk başta neden korumaya ihtiyaç duyduğunu anlamadı. Lakin sonra onu almak için gelen Lan Klanı mesupları , Lan Wanji'nin çok değerli olduğu ve ona bir çok suikast girişimi olduğunu öğrendi. Çıktığı görev ve seyahatlerde tüm saldırıların üstesinden gelecek gücü olsada onu her savaşa sokamazlardı. Zarar görme ihtimaline karşı onun için savaşacak bir korumaya'ya ihtiyaçları vardı.
'tam Lan klanına göre bir hareket. Yalnızca kendilerini düşünüyorlar. Diğer herkes onlar için ölmesi ve yaşaması gereken kuklalar'
diye düşündü Wuxian ama yinede bu onun için bulunamaz bir fırsattı. Lan klanı içerisinde daha çok bilgiye sahip olacaktı aynı zamanda daha iyi bir eğitim alacak intikamı için güçlenecekti. Bu yüzden hemen kabul etti.
Dünyada ki en güçlü iki klan Lan ve Ying klanıydı. Yüzyıllardır düşman olan bu iki klan arasında tekrar savaş çıkacağı neredeyse kesindi. Bundan önce Lan Wangji'yi öldürmek isteyen çok düşman olacağı belliydi, hayatı çoğu kez tehlikeye girecek olsada bunu göze aldı.
Wei Wuxian uzandığı yataktan kalktı ve çantasını omuzuna alıp yetimhaneden ayrıldı. Burada hiç dostu yoktu. Sadece eğitime odaklanmış kimse ile bağ kurmamıştı.
Vedalaşacağı kimse olmadığı için direkt yetimhaneden çıktı ve Lan Klanı mensubu savaşçılar ile yola koyuldu. Bir savaşçının atına binmişti Lan Klanına yaklaştıkları sırada savaşçılar nehirden su içmek için atlarından indiler .
Wei Wuxian'ın daha önce hiç atı olmamıştı . Bu yüzden hevesine yenik düştü ve savaşçılar su içerken tek başına ata bindi. Ama at aniden şaha kalkınca dengesini kuramayıp düştü.
' Bir kaç kemiğim kırılacak kesin'
diye düşündü lakin gözlerini sımsıkı kapamış acı hissini beklerken, acı yerine yumuşak kollar tarafından sarıldığını hissetti. Hala korkunun etkisi ile titrerken onu tutan kişiye sarıldı. Bir kaç saniye sonra gözlerini açtı ve kollarında olduğu adama baktı.
Bu genç adam ondan beş santim kadar uzundu. Vücudu daha iri olmasına rağmen fit olduğu belliydi. Ne kadar utansa da bu genç adama sarıldığında kıyafetinin altında ki kasları hissetmişti. Genç adam hala onu tutuyor olmasına rağmen tekrar şaha kalkan ata bakıyordu. Gözlerini hafifçe kısıp, düşük bir ses ile mırıldandı.
'sakinleş'...
Wuxian bir an kendine söylediğini sanmıştı çünkü kalbi korkudan olsa gerek deli gibi çarpıyordu. Lakin adamın baktığı yöne başını çevirdiğinde şahlanmış atın sakinleştiğini ve başını hafifçe genç adama karşı eğdiğini gördü. Resmen bir mırıldanışı ile emrine itaat etmişti. Şok içinde kollarında durduğu siyah kıyafetli genç adama baktı.
Genç adam bakışlarını wuxian' a çevirdiğinde nefesi kesildi. Bal rengi keskin bakışlı gözlere bakarken sakinleşmeyen kalbi ile mırıldandı Wuxian.
'teşekkür ederim'..
Genç adam yüzünü Wuxian ' ın yüzüne yaklaştırdı ve fısıldadı.
'Kollarımdan ayrılmayı düşünür müsün?'
Wuxian duyduğu anda pozisyonlarına baktı. Bir kolu adamın beline dolanmış diğer ise göğsüne dokunuyordu. Utanç ile kollarından ayrıldı. Tam bir şeyler mırıldanacağı sırada lan klanı savşçıları gelmişti. Savaşçılar bir anda bu genç adamın önünde diz çöküp onu selamlayınca Wuxian şaşkınca onlara baktı.
"Bu adam Lan klanından olamazdı değil mi? çünkü onlar sürekli beyaz elbiseler giyerler ve alın bandı takarlardı. Bu uzun siyah saçlı siyah kıyafetli adamın Lan klanından olması imkansız"
diye düşünüğü sırada, savaşçılar ayağa kalktı ve
'Varis Lan Wangji bağışlayın, korumanız olmak için seçilen genci klana getiriyorduk . Su içmek için durduk. Sizin buralarda olduğunuzu bilmiyorduk. Sorun çıkarttığımız için özür dileriz' dedi
Wuxian şok ile karşısında ki adama baktı geç adamda ona bakıyordu. Wuxian sessizce mırıldandı ve parmağı ile kıyafetlerini gösterdi Lan Wangji'nin
'a-ama kıyafetlerin... ve alın bandı, alın bandın yok!'
Wangji çocuğun sorularının nedenini anlamıştı sağ bileğini kaldırdı ve gösterdi. Alın bandını bileğine sarmıştı uzun kollu siyah elbise yüzünden görünmüyordu. Wangji elini indirdi ve konuştu.
' Klan dışına çıktığımda çoğunlukla kimliğim belli olmasın diye alın bandımı çıkartıyor ve siyah kıyafet giyiyorum' dedi
Wuxian onun bunu suikastlerden korunmak için yaptığını anlamıştı. Ne diyeceğini bilmiyordu.
'Şimdi hayatımın çoğunu bu adamı korumak için harcayıp sonrada onu ve tüm klanını yok etmek için mi savaşacağım ?' diye düşündü. Wangji sessizliği bozarak ilerlermeye başlarken mırıldandı.
'sen benimle gel, benim atıma bineceksin. Benimle!'
.....
Yazım hatalarımın kusuruna bakmayın lütfen🙈🙈 bir de hikaye ismi ve kapak geçici şu an. Hikaye için İsim öneriniz varsa çok memnun olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVENGE (WangXian)
FantasyWei Wuxian Ailesini küçük yaşta kaybetmişti. , ailesinin intikamını almak için güçlü olmaya söz verdi Wei Wuxian. Güçleri keşfedildiğinde bir yetimhanede kalıyordu. Onu alıp Lan Klanı malikanesine getirdiklerinde gençti. Burada meşhur büyücü Lan Wa...