-2-

94 7 2
                                    

 „ Tak Karone, kde máš ty své krasotinky?" řekl nedočkavě Mex a poklepal prsty o desku dřevěného stolu.

„ Klid bratře. Dej jim čas. Většina měla těžkou noc." odbyl svého bratra Karon.

Mexe a Karona by si nikdo ani netroufl považovat za příbuzné, natož za pokrevné bratry. Karon, nejstarší z devíti synů měl jako jediný štěstí a byl ušetřen kletbě, jenž byla před mnoha lety uvržena na jeho rodinu. Mex a zbylí bratři takové štěstí neměli. Konec konců přežily právě jen oni dva. Člověk a faun.

Mex byl urostlý svalnatý "muž". Hnědé kudrnaté vlasy, ze kterých vyrůstali kozlí rohy, spodní část těla a uši také patřili kozlovi. Jen horní část, byla lidské podoby. Divoce planoucí hnědé oči a mohutný plnovous, dodávali jeho vzhledu na nespoutanosti a nedůvěryhodnosti.

Shaaran s ohromnou radostí vběhla do Neonina pokoje a skočila do její postele. Nemilosrdně probuzené elfka zaskučela bolestí, když ji přítelkyně zalehla.

„ Vstávej ospalče." odhrnula jí rusovláska neposedný pramen vlasů z čela a v zářivém úsměvu odhalila své bílé ostré zuby.

„ Karon byl včera pěkně naštvaný, když jsem přišla z mise. Zase si ho odmítla." vrhla na ni Shaaran zkoumaví pohled.

„ Nehodlám být jeho milenka. Na to má jiné." řekla otráveně Neon a hodila po ní polštář.

„ S tebou je dneska sranda. Mimochodem ospalče, je už poledne a jen na tebe se čeká." řekla Shaaran s lišáckým úsměvem.

„ Počkat? To už je tak pozdě." zalekla se Neon a vystřelila z postele jako blesk.

„ Megara, Valerie a Deborah už jsou dole. Mex je naštvaný a doufá, že to čekání na tebe bude stát za to.. Jinak tě prý osobně zabije." zasmála se Shaaran.

„ Nedivím se, že po tobě Karon touží. Jsi k nakousnutí." konstatovala elfka ležící v peřinách, když si Neon prohlédla od hlavy až k patě, tak jak ji příroda stvořila. „Dokonalá zbraň k vraždění." dodala Shaaran.

Neon nikterak netrápilo, že ji rusovláska vidí nahou. Nebylo to také poprvé a také ne naposledy. Shaaran jí dělala takovéto nečekané návštěvy často. A Neon nezbylo než si zvyknout.

Hnědovlasá elfka přešla k šatníku a vytáhla černé přiléhavé šaty. Následně zaběhla do koupelny.

„ Nemusíš se stydět přede mnou obléct." zasmála se Shaaran a posadila se na postel.

Neon něco nesrozumitelně křikla na odpověď a po pár minutách otevřela dvěře.

Shaaran spadla brada, když uviděla Neon v těch šatech. Dokonale obepínali její tělo a lichotili jejím křivkám. Dlouhé rukávy zdobily zlaté výšivky různých tvarů a zdůraznily silné, štíhlé ruce.

Na zádech hluboký výstřih, který končil těsně nad jejím zadečkem.

Neon si pouze svůdně prohrábla krátké vlasy a ze skříně vytáhla zlaté blyštivé boty na vyšším podpatku a nazula si je.

„ U všech bohů. Karon s Mexem budou muset udržet své choutky na uzdě až tě uvidí." řekla zasněně Shaaran a následovala smějící elfku ven z pokoje.

Jakmile dívčí smích dolehl k dvěma bratrům a dalším vražedkyním. Mex se napřímil, stejně tak i Karon, v úmyslu pokárat Neon za její nedochvilnost.

„ Zdravím." řekla vesele Neon. Vědoma si pohledů všech v místnosti. Mex sjel elfku hladovým pohledem.

Karon ani Mex se nezmohli na jediné slovo. Toho Neon se Shaaran využily a připojili se ke zbylým ženám.

Mex si odtáhl svého bratra do vedlejší místnosti. „ Kolik za to božské stvoření chceš?" řekl nadrženým hlasem Mex. „ Jako za Neon?" zasmál se šokovaně Karon. „ Není na prodej. Patří k mým oblíbený." řekl skrz zatnuté zuby Karon a probodával bratra pohledem. „ Nech své choutky na uzdě. Zašukat si budeš moct až bude po všem." přitáhl si Karon fauna, za límec bílé košile, těsně před svůj obličej.

„ Snad nečekáš, že ti budeme děkovat za tvou přítomnost." spražila ji Deborah nenávistným pohledem.

„ Ptal se tě někdo na něco, Deborah?" sykla Neon a postavila se vedle hnědovlasé pirátky.

Karon ji odkoupil od jejího otce za pěkný balík peněz. Tato hnědovlasá mrcha s pronikavě zelenýma očima a útlým pasem, dostala ještě do vínku kromě lsti a krásy, také dar magie. Ovšem Karon nehodlal riskovat o zkrotil tuto krasotinku runami, které jí nechal vpálit do kůže.

Neon si pamatovala, když ji Karon dovedl do domu. Deborah nešetřila nadávkami a křičela je Karonovi do obličeje.

Zprvu se jí Deborah zalíbila, jak se ke Karonovi chovala. Tento dojem trval jen do okamžiku, kdy i ji Deb poslala do horoucích pekel a to tehdy jen Neon prošla kolem ní. Od té chvíle jsou jako na nože.

Když chtěla Deborah věnovat Neon další štiplavou poznánku. Karon je předběhl.

„Dnes podvečer připluje do města loď s pár mágy." začal mistr a předhodil na stůl podobizny mágů. Do prostředního zabodl dýku. „ Náš milý hrabě Gustav nechal pro tyto Mágy, aby chránily jeho říši. Váš úkol je zcela prostý, milé dámy. Zajměte toho mladého muže a přiveďte mi ho." náhle svůj pohled obrátil k Megaře. Blonďaté ženě s popálenou pravou stranou obličeje, safírovýma očima a vražedným pohledem.

„ Chci ho ŽIVÉHO." na slově živého si nechal Karon převelice záležet. Nejednou se mu stalo, že mu jeho milá Megara přivedla zajatce mrtvé. Takže nemohl za jejich propuštění žádat peníze a nebo z nich dostávat důležité informace.

Megara jen tupě příkývla a neuhla pohledem ani o píď.

„ A co se zbytkem?" zeptala se zbrkle Neon.

„Drahá nechte je výjimečně na živu. Mezi těmi mágy je otec tohoto muže. Tady Mex a já máme s jeho tatíkem nevyřízené účty a chceme." Pohlédl na svého bratra a ten jako odpověď pokýval uznale hlavou.

„ Synáčka mu vydáme, pokud nám on ovšem bude ochoten vrátit to, co nám ukradl." zasmál se jedovatě Mex opřený o dveřní rám.

„ Se západem sluncí čekejte v přístavišti. Deborah a Shaaran zabaví posádku svými těly. Megara a Neon se postarají o zbylou práci." informoval je Karon.

„ Co mám jako dělat já?" ozvala se otrávená Valeria. Drobná míšenka zvěromága a démona. Díky svému původu dokázala v Ashaji lépe zapadnout a dostat se do přízně vyšší šlechty. Alabastrově bílá pleť překrásně doplňovala její ebenové kadeře a prázdné bílé oči.

„ Tebe čeká jiná práce." odpověděl jí Karon a pohlédl přitom na svého bratra, který se ďábelsky usmál.

„ Tak na to zapomeň." obořila se Valeria na Karona a odkráčela si to z místnosti pryč.

„ Je jen tvá." pokynul rukou Karon a společně s ostatními sledoval, jak se faun vydal za míšenkou, která se stihla již proměnit v přízračnou lvici a nebezpečně vrčela faunovi do tváře.

„ Neřekl si mi, že toto dokáže." řekl zaražený Mex svému bratrovi.

„ A nechat si ujít toto divadélko. Promiň, ale takto to bude zábavnější. A vy, mé krásky, se běžte připravit na misi." tímto přerušil škodlivé posměšky vražedkyň a rozehnal je do útrob domu  

Zrádce,Uprchlice,KrálovnaKde žijí příběhy. Začni objevovat