XXV. - coffee shop

199 13 4
                                    

Y/N POV.

Od toho incidentu v kuchyni prešli 2 týždne a ja som sa s Taem a ostatnými stretla dva krát. Bolo to divné pravdu povediac, keď sa naše pohľady spojili hneď sme sa otočili druhou stranou a už sa na seba nepozreli. Keď bol Tae blízko mňa chcel niečo povedať ale Jungkook alebo niekto iný ho prerušil a bol preč. Bolo mi z toho zle predsa to nebol ani môj kamarát a len tak sme sa z ničoho nič začali bozkávať na kuchynskej linke! Jimin dostal čo potreboval..tým myslím ehm..bitku no. Ale nie som taká zlá takže to nebolo silné. Aspoň myslím.

Sobota ráno~

Ráno som sa zobudila o 9:43 čo bolo dosť neskoro na to kedy sa zvyčajne zobúdzam. Zdvihla som sa s postele a namierila si to do kúpeľne kde som vykonala svoju hygienu. Niečo som si na seba hodila a išla som na menšiu prechádzku mestom.

V meste~

V meste nebolo veľa ľudí. Vynechala som raňajky tak som šla teda aspoň do jedného obchodu kde dávajú veľmi dobrú kávu pracuje tu aj Jin takže vie čo za kávu si vždy dávam. Bola som blízko obchodu a išla som už do vnútra videla som Jina ako sa s niekym rozpráva tak som si sadla vedľa nich ale nechala som priestor medzi mnou a tou osobou. Tá osoba mala na sebe kapucňu takže som nevedela s kým sa Jin rozpráva. Jin sa na mňa pozrel a ako vždy... ,,To čo vždy?" Ja som prikývla a Jin už išiel pripraviť to čo vždy. Jin mi podal kávu a mala som pocit že sa na mňa celú dobu niekto pozerá tak som sa otočila aby som sa pozrela kto to je a...

END OF Y/N POV.

___________________________________

Met you by an app called Instagram. [KTHxREADER] 𝟐𝟓. 𝐦𝐚𝐲 𝟐𝟎𝟐𝟎Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt