,,To n-." Vyrušil ma Jimin keď už na nás zakričal z vedlajšej izby ,,BOŽE MÔJ UŽ SA TAM NEDOHADUJTE VŠETCI CHCEME SPAŤ!" Nemala som teda na výber a povedala som že s ním teda budem spať.
END OF Y/N POV.
-----------------------------------------------------------TAEHYUNG POV.
Bolo už neskoro a vonku pršalo. Do toho sa ozývali blesky. Dohodli sme sa že Y/n bude spať u mňa v izbe kedže boli všetky izby, madrace a gauče obsadené. Mne to nevadilo bol som rád. Od tej chvíle kedy som ju spoznal cez Kooka som sa do nej zamiloval nedával som to moc najavo. Ale dnes to bol ako splnený sen, na krku mi spravila nádherný cucflek s pomocou jej krásnych pier. Naozaj som sa zamiloval...
Išli sme spolu do mojej izby a Y/n si ľahla do mojej postele ja som sa ešte prezliekol. Mám pocit že sa na mňa celú dobu pozerala ale mne to nevadilo, ešte si ma bude obzerať neskôr. Ľahol som si vedľa nej a zhasol som svetlá a nechal pustené iba svoje Led svetielka aby tam nebola celková tma. Počas toho ako som už zaspával sa z vonku ozývali blesky ktoré boli čoraz hlasnejšie. Na chvíľu som počul šuštanie periny a potom som cítil iba teplé ruky obmotané okolo mňa. Vedel som že je to Y/n, je zlatá keď sa bojí. Nič som sa nepýtal a naspäť som ju obial aby sa nebála. Bola taká krásna najradšej by som ju zjedol.Ráno ☀✨
Ráno som sa zobudil sám v posteli. Prebral som sa a pošúchal som si oči, šiel som do kuchyne kde som videl
Y/n ako si robí niečo na jedenie. Tá vôňa. Priblížil som sa k nej zozadu a objal ju ,,Mmm čo to robíš?" Opýtal som sa jej ona sa ma trochu zľakla a odpovedala ,,Ohh toto iba si robím toasty." Vyzeralo to dobre ale nie lepšie ako ona. Potom sa chcela dostať s môjho zovretia ale ja som jej to tak ľahko nedovolil. Trochu som sa s ňou pohral, otočil som ju tak aby sa na mňa pozerala vyzerala zmätene a tak sa sladko opýtala ,,T-Tae čo to robíš.." Miloval som jej hlas, bol naozaj krásny ako ona. Iba som jej tichúčko pošepkal ,,Y/n si krásna vieš o tom." Ona na mňa nechápavo zazrela a bola ticho. Bol čas, musel som to spraviť. Zdvihol som jej bradu a pobozkal som ju. Jej pery boli ako obláčiky mala ich mäkké. Ten pocit bol neopísateľný. Chcel som viac a preto keď otvorila ústa kôli nedostatku kyslíka tak som jej k bozku prihodil jazyk. Hrali sme menšiu vojnu a vyhral som. Ona ma chytila za krk a ja som ju vysadil na kuchynskú linku. Bozky boli čoraz vášnivejšie nevedeli sme kedy máme prestať a Y/n sa nejak nebránila. Možno sa jej to páčilo...
,,Hej Taehyung nemáš niekde-" Do kuchyne prišiel Jimin a my sme hneď prestali. Zostali sme ticho až do kým Jimin neprehovoril ,,Nechám vás tak." Asi mu to bolo jedno neviem. Otočil sa a odišiel. Bola to trápna situácia mohol som len dúfať že zabudne.END OF TAEHYUNG POV.
ESTÁS LEYENDO
Met you by an app called Instagram. [KTHxREADER] 𝟐𝟓. 𝐦𝐚𝐲 𝟐𝟎𝟐𝟎
Fanfic- not updated but done (preklepy, chyby) TEXTING STORY + POV'S UPOZORNENIE! Nadávky! 18+ kontent