Zobrala som si jednu menšiu kabelku čo som videla a pobrala som sa dole na chodbu aby som si mohla dať topánky, budnu a vyraziť.
Nevedela som nájsť žiadne pekné lodičky alebo niečo čo by sa mi hodilo k outfitu. Nemala som na výber a pozrela som sa do šatníka kde mala moja mama jej lodičky a eôzne iné topánky ktoré nosila. Viem že by ma inak za to zabila, ale teraz keď mám tu príležitosť a nieje doma? Musím toho využiť. Viem že som mala málo času ale musela som sa tam poriadne brehrabať aby som našla tie správne, a hádajte čo...našla som ich!Boli čierne presne ako som potrebovala. Bola to dosť drahá značka takže som mohla dúfať že ich nepoškodím a budú v poriadku. Mala som ešte pár minút. Zobrala som si kabelku obula si topánky a mierila si to pred dom kde ma už čakal Tae.
Bola som prekvapená akým autom prišiel. Vedela som že je bohatý ale že až tak!? Akože nevyznám sa v autách ale toto auto poznám bolo to Lamborghini Huracan. Tae zatrúbil a prebralo ma to späť do reality.
,,Nie si tu nejak skoro?" Šťuchla som ho do ramena a zasmiala som sa ,,Možno, ale vyzeráš nádherne." Zalichotil mi a mala som pocit že som sa aj červenala no sadla som si do auta a vyrazili sme. Keď sme boli na mieste Tae odparkoval auto niekde za školu. Boli sme už blízko telocvične, počuli sme ako hrá hudba. Bolo tam veľa ľudí každý sa bavil. Niektorý už boli celkom na mól ale niektorý zas nie. Tae ma chytil za ruku a išli sme spolu na tanečný parket. Začali sme tancovať v pozadí hrala krásna hudba a bolo to všetko strašne romantické.
Takto sme tam tancovali a zabávali sa najmenej ďalších pár hodín dokým neprišiel ten moment kedy neprišla na pódium pani riaditeľka a nezačala hovoriť do mikrofónu.
,,Takže ako všetci vieme tak ako každý rok budeme hlasovať za krála a kráľovnú tohto večierka takže poprosím aby ste každý dali niekoho meno do tohto boxu, teda kdo si myslíte že by mal byť kráľ a kráľovná tohto večierku."
Všetci si napísali na papierik nejaké meno a vhadzovali to do boxu kde boli aj ostatný učitelia. Nevedela som koho by som mala zahlasovať tak som zahlasovala za Jisoo ktorú som tam ani nevidela. Prešlo pár minút a hlasy boli rozdelené a pripravené na vyhlásenie.
,,Tákže to bola doba čo? No hlasov sa nám nahromadilo vyše 300 ale aj cez toto číšlo bol vyhlásený jeden kráľ a jedna kráľovná tohto večierku. Poďme sa pustiť do toho, kráľ dnešného plesu je.....KIM TAEHYUNG! Môžete si prejsť na pódium. Gratulujem vám!"
No asi som aj mohla vedieť že to bol Tae keďže je docela hot a každá baba ho chce..čo to hovorím? Tae prišiel na pódium a všetkým sa poďakoval za hlasy a tak.
,,Takže kráľa už máme teraz nám zostáva iba kráľovná plesu a to je......
YOU ARE READING
Met you by an app called Instagram. [KTHxREADER] 𝟐𝟓. 𝐦𝐚𝐲 𝟐𝟎𝟐𝟎
Fanfiction- not updated but done (preklepy, chyby) TEXTING STORY + POV'S UPOZORNENIE! Nadávky! 18+ kontent