Kedves Olvasó!
Szeretném, ha tudnád, hogy ezt a kihívást még 2020 nyarán csináltam végig, viszont azóta bizonyos pontokon változott a véleményem a leírtakhoz képest, hiszen folyamatosan fejlődik, formálódik a gondolatvilágom – tehát ennek fényében érdemes olvasnod. Az is megfordult a fejemben, hogy letörlöm a kihívást, azonban azt vettem észre, hogy időnként még mindig akadnak, akik rátalálnak és élvezettel böngészik, én pedig nem szeretnék megfosztani senkit egy esetleges jó élménytől. Továbbá, aki elolvassa, kicsit jobban megismerhet engem, a kihívásra adott legtöbb válaszom pedig azóta is aktuális, egy-kettő van csak, ami ,,elavult", mert utólag átértékeltem magamban, és ma már másként látom. Mindössze ennyire szerettem volna felhívni a figyelmed így elöljáróban. Kellemes olvasást kívánok!
Sarah Ross
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
Ginny Weasley.
Természetesen az eredeti, könyves Ginnyről van szó, nem a filmes verziójáról, ami, hát, öhm... inkább hagyjuk.
Szóval, beszéljünk az igazi Ginnyről. Ő ugyebár Weasley, tehát nagy családba született, egészen pontosan egy hétgyermekes família legfiatalabb tagja.
Hat báty mellett nem lehetett könnyű az élete, legkisebb tesóként és egyedüli lányként harcolnia kellett azért, hogy őt is észrevegyék és érvényesülhessen. Ráadásul alig kezdte el az iskolát, beleszeretett a híres Harry Potterbe, plusz Lucius Malfoy ármánykodásának köszönhetően Tom Denem naplója is a kezébe akadt, ami megkeserítette első roxfortos évét. Eltartott egy ideig, amíg feldolgozta a Titkok Kamrájának traumáját, hisz' megszállta Voldemort, ezáltal szörnyű tortúrán ment keresztül, és nehéz lehetett együtt élni a tudattal, hogy gyakorlatilag ő szolgált a Sötét Nagyúr merényleteinek végrehajtójaként, és ártatlan mugli születésű diákokat dermesztett kővé.
Azonban ahogy sikerült összeszednie magát, megerősödött, és hamarosan a külvilág számára is világossá vált, hogy szívósabb, mint amilyennek hitték. Az évek alatt félénk kislányból, aki alig mert megszólalni Harry előtt, igazi vagány, belevaló csajszivá cseperedett, aki nem félt kinyitni a száját, és a sarkára állni bárkivel szemben. Az átkok használatától és a szabályszegéstől sem riadt vissza, és kiderült, hogy még kviddicsben is jeleskedik. Mindig kiállt magáért és a barátaiért, például Lunát is megvédte, ha bárki szekálta a furcsaságai miatt. Igazi griffendéles, a Teszlek Süveg nem véletlenül osztotta az oroszlános házba. A történet számos pontján bizonyította bátorságát, például amikor a minisztériumi csatán vett részt a halálfalók ellen, vagy amikor Piton igazgatósága alatt ellopta a férfi irodájából Griffendél kardját, de a védők oldalán harcolt többek között a Roxfort ostrománál is, mindössze tizenhat évesen. Nem csoda, hogy végül Harry is felfigyelt rá, amikor végre sikerült megszabadulnia a gátlásaitól, és kibontakoztathatta a személyiségét.
Szerintem Ginny az egyik olyan karakter, aki (Neville mellett) a legnagyobb pozitív jellemfejlődésen ment keresztül a történet során, és erre a való életben is bárki büszke lenne. Eszes, bátor és ügyes nővé érett, akinek helyén van a szíve. Olyan karakter ő, akire akár még példaképként is bátran tekinthetünk.
YOU ARE READING
30 napos Harry Potter kihívás
RandomHa szeretnéd tudni, kik és mik a kedvenceim a Harry Potter univerzumból, kiket utálok legjobban, milyennek képzelem az életemet a Roxfortban és a varázslótársadalomban, hogyan döntenék egyes nagy kérdésekben, és mióta rajongok a J. K. Rowling által...