12. nap | Kedvenc roxforti tanár

419 24 9
                                    

Minerva McGalagony.

Minerva McGalagony

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Egyértelmű. A Griffendél házvezetője a kezdetektől belopta magát a szívembe, hatalmas figura. Bátor, erős jellem, ugyanakkor a szigorú tanár külseje mögött érző szív rejtőzik. Szerettem, hogy már-már úgy tekintett a háza tagjaira, mint a saját gyermekeire, és anyaoroszlánként védelmezte őket. Imádtam a beszédstílusát, a humorát, egyszerűen minden jelenetet, amiben szerepelt. Őt nem lehet nem szeretni.

Igazi griffendéles, mindig kiállt azokért az emberekért és eszmékért, akikben és amikben hitt. Ő volt Dumbledore egyik legfőbb támasza és legjobb barátja, a Főnix Rendjének tagjaként szembeszállt a Sötét Nagyúr követőivel. Amikor Voldemort átvette az uralmat, és a Roxfort halálfaló kézbe került, az iskolában maradt, és mindent megtett, hogy a körülményekhez képest a diákok a legnagyobb biztonságban legyenek, és éveken keresztül támogatta Harryt mindenben.

Elég csak arra gondolni, amikor elsőéves korában rajtakapta, hogy szabályt szegett, és egyedül repült seprűn. Mindenki azt hitte, büntetést fog kapni, de a kviddicsrajongó Minerva McGalagony mit lépett? Potter, be van véve a Griffendél csapatába! Még saját seprűt is vett neki, nem is akármilyent...

Aztán ott voltak a meccseken azok a jelenetek, amikor folyamatosan rá kellett szólnia a kommentátorra, Lee Jordanre, és a Főnix Rendje kötet, ami szerintem ilyen szempontból a legviccesebb. Az Umbridge-uralom alatt hangzik el az ikonikus „Egyen egy kekszet, Potter!", és a „Ha kívánja, tudok adni köptetőt, Dolores" jelenet, valamint a banya igazgatósága alatt McGalagony itt szólt be Hóborcnak, amikor le akarta szerelni a csillárt, hogy „Ne jobbra forgasd azt a csavart, hanem balra!", és kelt Hagrid védelmére. Miután pedig kapott hat kábítóátkot, és felépült a Szent Mungóban, amikor visszatért, első dolga volt, hogy Pitont bosszantsa, és jó sok pontot adjon Harryéknek a minisztériumbeli akciójukért, biztosítva ezzel a Griffendél házkupagyőzelmét.

Egyszerűen imádtam a szóváltásokat a Griffendél ház feje és a zsarnok banya között, és ahogyan az előbbi szembeszállt az utóbbival. Közölte vele, hogy konkrétan köp a jelenlegi minisztériumra, ha kell, minden áldott nap gyakorol Harryvel, hogy megvalósíthassa az álmát, és auror lehessen. Egyen meg, hát nem édes? De komolyan, ilyen az igazi pedagógus.

A háború után a Roxfort a lehető legjobb kezekbe került, úgy gondolom, Minerva McGalagony az az ember, aki abszolút megérdemelte, hogy a mágusiskola igazgatónője legyen.

30 napos Harry Potter kihívásNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ