11. nap | Másodlagos ház

395 22 7
                                    

Hugrabug.

Mivel mindig is jó tanuló voltam, nagyon sokat kellett gondolkoznom a Hollóhát és a Hugrabug között, de végül az utóbbit választottam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mivel mindig is jó tanuló voltam, nagyon sokat kellett gondolkoznom a Hollóhát és a Hugrabug között, de végül az utóbbit választottam. Fontosnak tartom az intelligenciát, a tudományokat és az olvasást, az egyediséget, és imádok kreatívkodni (olykor előtör belőlem az álmodozó művészlélek), ami hollóhátasokra jellemző, viszont ha jobban megnézem önmagam és a hétköznapjaimat, a hugrabugos tulajdonságok talán még jobban passzolnak hozzám.

Igyekszem pozitívan hozzáállni az élethez, rendesnek lenni az emberekkel, akik általában szerénynek, tisztességesnek és megbízhatónak tartanak, a kitartóságom miatt pedig sokszor megkapom, hogy „azta, hogy lehetsz ilyen türelmes, nekem biztos nem lenne ehhez ennyi türelmem". Gyakran rám aggatják a „cuki" jelzőt, ami esetenként elég bosszantó tud lenni, mert egyesek, akik ezt teszik, még csak nem is sejtik, hogy valójában egy oroszlánszívű griffendéles lelke lakozik bennem — azonban ez is megerősített abban, hogy a környezetem sokszor inkább hugrabugost lát bennem. Mindig is könnyen barátkozó típus voltam (bár erre a tulajdonságomra még az egyetem is rásegített), és a barátaimhoz hűséges vagyok, emlékeim szerint ritkán volt olyan, hogy váltogattam volna őket, vagy megszakítottam volna a kapcsolatot a régiekkel (még azzal a barátnőmmel is tartom a kapcsolatot, aki Ausztráliában él már hosszú évek óta), viszont mellettük sok-sok új barátot is szereztem, így az évek alatt szépen gyűltek, és mára nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy ennyi jó és kedves emberhez fűz ilyen csodás kötelék. Rettentő hálás vagyok értük, imádom mindnyájukat.

Szóval, igen, ez a másodlagos házam.

30 napos Harry Potter kihívásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora