1.bolum

1.4K 71 45
                                    

dvettt ilk bolumumuz geldiiiii satur arasi MUTLAKA VE MUTLAKA yorum istiyorum djxjasjs yoksa uzulurum hü xjxjajana♡♡♡♡♡

●●●●

Derin Demirdağ:

sabah saat 05.00 da uyandim.Yatakhanedeki diger kizlarda uyanmisti. Hava harp okulunda kadinlar icin 1 tane yatakhane vardi ki buda yetiyordu zaten.

biz iki düzine kadin burada meslegin cinsiyetinin olmadigini kanitlamaya gelmistik. sanirim kanitlamistikta bugun yemin toreni vardi.

artik meslege baslayip o soysuzlari kokunden kazima vakti gelmişti.
biz Sabiha Gokcen in  kizlariydik.
Göklerin Ankası...

evet çoğu kişi bana anka derdi.

düşüncelerimden siyrilip lavoboya gittim. yüzümü yikadiktan sonra diğerleriype birlikte üniformami giydim. saat 6 ya 10 vardi.

toren 7 de baslicakti.yemekhaneye inip biseyler yemeye karar verdim.

kahvalti yapmak icin bi yumurta biraz zeytin ve peynir aldim. yaninada sicak çayımı alip masaya oturdum.yemeğim bittiğinde saat 6.45 di.

okulun bahçesine ciktim.beklemeye başladim. arkami dönüp okula binasina baktim şoyle bi."Milli savunma üniversitesi hava harp okulu" tabelayi tekrar tekrar okudum.içimdeki bu güzel his gittikce buyuyordu.

ben buraya cok zor gelmistim.Babam özel kuvvetlerde yarbay annemse havaci ve benim asker olmama ilk basta sicak bakmadilar.Annem kiyamiyodu tabiki prensesine.

anneme gore ben prensestim.ve bombalar kursunlar bana gore deyildi.Bana yaşadigi yaralanmalari anlatip durudu vazgecirmek icin.oda isterdi aslinda kizininda bu gururlu meslegi yapmasini ama koruma ic gudusu...

babamda annemim tam tersine bunu başarabilcegime inaniyordu.

babamla çoğu zaman kavga ederdik
ozellikle ergenlik donemimde.Hep kuserdik birbirimize her küstugumuz gunun ertesi gununde isten gelirken ya elinde bi gülle ya bir cikolatayla yada zarif bi kolyeyle gelirdi.

üniformanin icinde elindeki o kirmizi gülü gormek bana o kadar mutluluk verirdiki zaten hemen barisirdik 3 gun sonra tekrar aynisi ama babamin yeri hep ayriydi bende...

.....

etraf kalabaliklasinca düşüncelerimi bi kenara biraktim.Arkamda sira sira dizilmis F-16 lara hemen saginda duran 6 tane atak helikopterine baktim.hafif tebessum attim ucaklara.

Hava Harbin birincisiydim ve Atak helikopteri konusunda  ustume kimseyi tanimam.  yeniden hayallere dalmadan kendimi toparladim.

herkez sonunda bahçeye gelince tören başlamisti.çoğu kişinin Aileside gelmisti gözüm babami ararken bordo beresiyle gözume takildi.

babama bakip sevincle gulumsedim. oda bana ayni sekilde karsilik verdi.

bi generalin kürsüye cikmasiyla dikkatimi ona verdim.uzun bi konusmanin ardindan yemine baslamistik.

komtanin sesi yankilanmaya başladi.
"1.filoo hazirr!!!"

hemen ardindan birinci filo yerinden cikti ve upp uzunnn bir masaya serilmis bayraklara ellerini koydu. onlari izlemek bile beni heycanlandirirken siram gelince ölürdüm sanirim.

1. filonun yemini bittikten sonra.hepsine belgeler dağitildi.

komutanin sesi tekrar yankilandi.
"2.filoo hazirrr!!!"

işte başliyoduk. 1825 günun ardindan buradan uniformamla cikicaktim. o  18 tonluk f-16 ya tek başima basima binip bilmem kac kilo bompalari o şerefsizlerin kafasinda patlatacaktim.

ANKA:KESKİN KANATLARIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin