9

562 26 0
                                    

"A szerelem a legerősebb kapocs."

/Ezra/

2 nap telt el azóta, hogy ide jöttünk. Alec azonnal csapatokat állított ki, akik Felix-re vadásztak. Stix azóta nem ébredt fel. Furcsa belegondolni, hogy akivel éveket töltöttem az igazából egy vérfarkas. Félig ember. Halkan benyitottam a szobába, ahol feküdt. Becsuktam magam mögött az ajtót és leültem mellé. Kezeinket összekulcsoltam. Egy tincset kifésültem az arcából. Újra könnyek léptek el a szemeim. Lehajtottam a fejem és hagytam őket lehullani. Keze megmozdult és megszorította a kezem. Azonnal felkaptam a fejem. Szemei szeretetet és boldogságot sugárzott. Arcán kedves mosoly pihent. Azonnal a nyakán ugrottam és átöleltem. Felszisszent mire kelletlenül hátra húzódtam. Nem engedte, hogy teljesen eltávolodjak tőle. Kezét az arcomra simította majd közel hajolt hozzám. Ajkaink egy forró csókban váltak eggyé. A lelkem és a testem mintha lángra kapott volna. Olyan hatalmas érzés futott végig rajtam, amit soha nem éreztem. Óvatosan csókolt mintha félne valamitől, de nem kellett. Lassan elváltunk egymástól. Csillogó szemeibe néztem. 
- Én is szeretlek...
Elmosolyodott majd újra megcsókolt most már bátrabban. Boldog voltam. Életemben először tényleg az voltam. Világ életemben a szerelmet kerestem, de az végig itt volt mellettem. Most eltávolodtak tőle és hagytam, hogy a kezeinket összekulcsolja.
- Szerintem van mit megbeszélnünk! -mondta rekedt, érdes hangon.
Aprót bólintottam. Elmondta az ő szemszögét majd én is a sajátom utána pedig órákat beszélgettünk. Felszabadultnak éreztem magam. Viszont ez az érzés olyan is volt, mint a vihar előtti csend.
Idegesen tördeltem az ujjaim és alsó ajkam tépkedtem a fogaimmal. Körbe pillantottam a helyiségben. Mindenki a tervet készítette. Pár napja megtudtuk Felix tartózkodási helyét. Stix nagyon gyorsan felépült végül is mit vártam, hisz egy farkas. Mivel gondolataim felé terelődtek így a tekintetem is rá vezettem. Fekete hosszú ujjút viselt és éppen Alec-kel beszéltek valamit. Ő mindenki közül a legdühösebb. Holtan akarja látni Felix-et. Jonathan vele tartott apánkat pedig megölte. Egy régi, elhagyatott birtokon vannak. Én is segíteni szerettem volna, de nem engedték mivel lány vagyok.
- Hogyan fogunk bejutni?-tette fel Alec a kérdést mire felkaptam a fejem.
- Segíthetek!
Mindenki felém nézett. Az a gyönyörű kék szempár aggódva mért végig.
- Mégis, hogy?-kérdezte Alec.
- Tudok portált nyitni bárhová!
- Jó! De akkor sem jöhetsz velünk!-mondta Stix majd újra a térkép felé fordult.
Dühösen felálltam majd a szobánkba rohantam. Jó hangosan becsaptam magam mögött az ajtót. Pár perc múlva Stix lépett be.
- Ezra én nem akartalak megbántani...-kezdte a magyarázkodást.
- Miért nem mehetek veletek? Tudok harcolni és hasznos lehet a képességem!
Közelebb lépett hozzám és kezeinket összekulcsolta.
- Nem akarom, hogy bármi bajod essen! Abba bele pusztulnék! Hidd el csak jót akarok!-mélyen a szemembe nézve mondott ki minden egyes szót.
- Rendben...
Egyik kezével végig simított az arcomon majd megcsókolt. Karjaimat a nyakába fűztem és átadtam magam az érzéseimnek. Csókja miatt az egész testem felhevült és bizsergés futott végig minden végtagomon. Puha fürtjei közé túrtam és teljesen hozzá simultam.


Victoria

The Shadowhunters II. - A rúna rajzoló ✔Where stories live. Discover now