Okumadan bir vote atsanız güzel olur teşekkürleerrr. 🌪️
Nare'den
Sancar'ın sesi ile irkilip ona döndük.
"sizin aranızda ne var"
İkimizde sadece "ne" diyerek Sancar'a bakıyorduk
"bu saatte kadar beraberdiniz Sefirin kızı bir evi olmasına rağmen burada kalacakmış şimdi baş başa konuşuyorsunuz ne var aranızda, ben sana sadıcım dedim lan sen benim sev-"
"senin neyin lan senin neyin ! İçerde karın var karnında çocuğunuz ile ama sen hala kalkmış burada benim sevdiğim kadın deme cüretinde bulunuyorsun nerde buldun bu bolluğu Sancar Efe!"
"sanane lan sanane ! Nasıl olsa ben evliyim diye Sefirin kızı sana mı varacak ha alacak mısın onu"
"almak ne lan almak ne ! O bir eşya mı ben onu alayım sen ne iğrenç düşünceli bir adamsın. Eğer onu sevseydin inanırdın, gecenin bir yarısı ölüme terk etmezdin "
"benim yüzümden yani inanmadım diye öyle mi ?"
"öyle tabi lan bu kız senden ne istedi sadece ona inanmanı yanında olmanı ama sen sen naptın sadıç...Allah kahretsin ki yıllarca senin gibi bir herife sadıç dedim"
"sen inandın mı lan!"Bir anda Gediz'in yakasına yapıştı Gediz'de aynı şekilde Sancar'ın araya girmeye çalışsam da başarılı olamadım
"inandım lan senin acını umursamayacak kadar inandım, seni silecek kadar inandım"
"neden lan neden inandın neden lan !"İkiside birbirine yumruk sallıyordu artık araya girmem gerektiğini düşündüm
"yeter artık yeter ! Napıyorsunuz siz ya çocuk gibi inandın inanmadın bakın 7-8 yıl önce yaşanmış bir şey için kavga etmeyin ! Yeter artık Sancar sende herşeyin altında abuk sabuk şeyler aramayı kes şu anda Gediz'in bana yardım etmesine ihtiyacım olduğu için burada kalıyorum. Aslında sen bu açıklamayı hak etmiyorsun ama kafanda yine bir senaryo yazma diye söyledim"
"benim yanıma gelebilirdin Sefirin kızı yardımı benden isteyebilirdin !"
"sen kimsin ki ben senden yardım isteyeceğim, sen benim neyimsin ki sana geleceğim yarıcının oğlu!"
"Gediz senin neyinde sen onun yanına geliyorsun,evine giriyorsun, yatağına da girmişsindir sonuçta yapmadığın şey de-"Sancar cümlesini tamamlayamadan Gediz susturmak için yumruk attı.
"ulan sen böyle bir kelimeyi nasıl ağzına alabilirsin lan! sen nasıl bir insansın Sancar! kızı aşağılayabilmek için daha hangi iftirayı atacaksın daha ne gibi iğrenç yakıştırmaları yapacaksın!"
"senin Allah belanı versin"Ondan artık gerçekten tek kelime ile iğreniyordum 7 yılda hiç mi değişmez bir insan tam kapıya doğru gidiyordum ki Bade kolumdan tutup beni durdurdu.
"ya sen böyle bir kelimeyi nasıl kullanabilirsin ! Aynı şeyi Zehra ablaya yapsalar hoş olur mu ? "
"ikisi aynı değil"
"nasıl ikisi aynı değil ya ikiside kadın ikiside insan ikisininde duyguları var ikisininde gururu var ya hadi Nare'den nefret ediyorsun bunu hepimiz biliyoruz ama ne olursa olsun o bir kadın hadi diyelim kadınlara da değer vermiyorsun ki bu baya ortada peki abim ? abime böyle bir şeyi nasıl söylersin ya sen! ben gerçekten seni tanıyamamışım bunca sene sana abi diyerek büyüdüm ama bundan sonra kusura bakma benden istersen 30 yaş büyük ol umrumda değil sadece Sancar'sın benim için. Sen benim Sancar abimi bir kaç dakika önce öldürdün. Hadi Nare,abi gelin yukarı çıkalım biz daha fazla sinirlerinizi bozmayın şunun yanında kalarak"
"sen iyice saygısızlaşmışsın Bade"Sancar'ın dediği şeyle Bade gözlerinden ateş saçarak ona bakmaya başladı.
"saygı hak edene verilir sen benim saygımı sorgulayacak en son kişisin! "
Bade Sancar'ın tek kelime etmesine müsaade etmeden ikimizinde kolundan tutup yukarı çıkardı.
"ya inanamıyorum nasıl böyle iğrenç olabilir ya şeytan diyordu ki kov evden hepsini ama işte şeytan diyordu resmen senin sayende gerçek yüzünü gördük onunda."
Bade'nin odasında oturuyorduk Bade ve Gediz sinirden volta atıyordu
"yok yok bundan sonra ortaklıkta dostlukta sadıçlıkta bitti !"
"Aah! başımı döndürdünüz abi kardeş, yeter"
"ya senin ateşin falan mı var ya da ne kullanıyorsan bana da ver ne bu sakinlik ya"Bade elinini alnıma koyup geri çekti
"ben Sancar'ın attığı iftiralara alışığım, beni aşağılamasına siz ilk defa görünce garip geldi tabi"
"ne"Bade anlamayan gözlerle bana bakıyordu.
"boşver Badecim sen otur şuraya sakin ol"
Gediz ve Bade yatağa oturup dizlerini sallamaya başladılar. O kadar aynılardı ki sadece şaşkınca onları izliyordum ama tabi ki kafamda Sancar'ın sesi dolaşıyordu
"yatağına da girmişsindir sonuçta yapmadığın şey değil"
Gediz Bir hışımla ayağa kalktı
"yok ben iyice hırsımı alamadım şöyle ağzının ortasına iyice bir oturtamadım"
Kapıya doğru yürüdü. Koşarak önüne geçtim sırtımı kapıya dayayıp kapı kolunu elimle tuttum oda aynı anda elini kapı koluna getirince ellerimiz birbirine deydi ve burun buruna kaldık normalde böyle birşeyden rahatsız olurdum ama o beni rahatsız etmiyordu aksine içten içe şu an hiç bitmesin istiyordum.
Gediz'den
Nare tam burnumun ucunda duruyordu konuşsam belki de dudaklarımız değecekti bu düşünce beni heyecanlandırmıştı ama odada ki Bade'yi hatırlayınca elimi elinden çekip
"Nare çekil"
"olmaz Gediz sen yaralısın hem aile bağlarınızın benim yüzümden kötü olmasına izin vermem Sancar'ı affetmedin diyelim ama Halise hanım, Zehra,Yahya onlarla da mı kötü olacaksın"
"biraz daha burnumun dibinden çekilmezsen asıl o zaman kötü şeyler olabilir"
"n-ne gibi"
"daha sonra pişman olabileceğin şeyler"
"mesela"Nare sanki inatla daha da yakınlaşıyordu bana. Balkon kapısının sesi ile ikimizde o yöne döndük
"ayy şey çok pardon ya ben sizi yalnız bırakmak için çıkayım demiştim de biraz sesli bir çıkış oldu galiba abi biz bu kapıyı bir ara yağlayalım en iyisi neyse kapıyı açtım o kadar çıkayım ben bari siz şey yapmayın bölmeyin lütfen"
Hemen balkona çıkıp kapıyı kapatırken ki bakışlarından ve gülümsemesinden bu konuyu daha sonra açacağını anlamıştım. Nare'ye döndüğüm de ise utanmış bir şekilde yere bakıyordu hemen geri çekilip yatağa oturdum. Balkonun kapısı hızla açıldı
"ya ben sizi oturun diye mi yalnız bıraktım ya oof "
"Bade sus abicim hadi sen git şu oğlanla konuş"
"o oğlan değil abi Kerem lütfen gelecekti ki damadının adını da bil yani"Bade'ye gözlerimi devirip Nare'ye döndüm sandalyede oturmuş elleriyle oynuyordu. Kapı bir kez tıklatıldı ve kapıdan kafasını uzatan Sancar'ı gördük...
sınır 15 vote önce ki hikayeye de oy vermeyen varsa dönerse çok sevinirim
İlk kez bu kadar kısa bölüm yazdım sizce artık Aşk itirafı gelsin mi yoksa işte bir kaç bölüm daha aşklarından gebersinler mi ?
Yazım hatası varsa affola