Jungkook näkökulma
Kun heräsin näin mailman ihanimman näyn vieressäni.
Katsoin hetken sitä ihanaa näkyä, kunnes huomasin hänen silmien avautuvan. "Älä kato" Jimin mutisi todella väsyneenä. "Ai, olitkin jo hereillä, jos olet hereillä niin mennään syömään aamupalaa ja lähdetään uuteen asuntoon" sanoin virkeänä. "Eikö meidän pitäisi ottaa muut tavarat tästä talosta?" Jimin kysyi hämmentyneenä. "Ei, mulla on rahaa ja siel on jo kalusteet" vastasin suoraan ja nousin ylös sängystä. Jimin nousi myös ja tuli perääni.
Keittiössä
"Mitä haluat aamupalaksi?" kysyin.
Jimin ei vastannut mitään vaan katsoi ulos ikkunasta. Huomasin Jiminiltä valuvan kyyneleen poskelle. Jimin huomasi että näin sen, joten hän juoksi vessaan piiloon minua. "Jimin avaa ovi" sanoin vähän jännittyneesti. "En" Jimin sanoi oven toiselta puolelta.Jiminin näkökulma
Olin päättänyt etten halua olla Jungkookin hämärä hommissa mukana. Vessassa oli pieni ikkuna, josta ehkä mahtuisin ulos. Avasin ikkunan ja aloin kiivetä vapauteen. Kuulin kun Jungkook yritti murtaa ovea, joten aloin hätäillä ja kiivetä nopeammin. Pääsin lopulta ulos.
Ulkona lähdin vaan juoksemaan lähimpään metsään ja tunnistin sen samaksi jossa tapasin Jungkookin ekan kerran. Tiesin tarkalleen missä päin kotini olisi, mutta tiesin Jungkookin lähteneen perääni, joten en mennyt kotiini vaan Taehyungin luokse. Hän ei asunut kaukana onneksi.
Juuri kun oli koputtamassa Taehyungin oveen kaikki pimeni.Heräsin ja en nähnyt mitään. Aloin yhtäkkiä kuulla puhetta edessäni. "A-apua!" huusin niin kovaa, kun minusta lähti. "Kukaan ei kuule sinua" sanoi mies edessäni. Tunnen tuon äänen" mietin. "Ei eivoi olla exäni Suho" mietin.
Jungkookin näkökulma
Kun sain oven auki oli jo liian myöhäistä. Jimin oli karannut. Kirosin siinä hetken, kunnes päätin soittaa Jinille ja Namjoonille.
(Puhelu)
(Jungkook=JK)Jin:M-mit-ä?
JK:Tarviin apuu.
Jin:Mis-sä?
Jin: Ahh~
JK:Jimin karkas ja miks sä ähkit?
Jin:Na-mjoon lopeta ja miten niin karkas?
JK:Ei oo aikaa selittää tulkaa nyt vaan äkkii tänne ja tehkää teijän pano kerta ens kerral loppuun.
Jin:Tulossa!Namjoonin ja Jinin tulon jälkeen
"Teil kesti melkein tunti tulla tänne, joten ehtisin selvittää missä Jimin on ja se ei ole hyvä paikka" sanoin vakavissani. "No missä hän on?" Namjoon kysyi. "Hän on *******" sanoin jännittyneenä. "MITÄ!" Namjoon ja Jin huusivat yhteen ääneen. "Kyllä he ovat sielä ja tarvitsemme tähän hyvän suunnitelman" sanoin. "Eli hiivitään sinne varotaan ansoja ja otetaan heidän johtaja Suho kiinni ja uhkaillaan, jossei he päästä Jiminiä niin tapetaan Suho" Namjoon ehdotti. "Ei liian paljon riskejä" totesin. "Te olette hämäys, koska he lähtevät yleensä kaikki yhdessä henkilön perään. Kun te olette saaneet houkuteltua heidät pois niin minä menen ja vapautan Jiminin" sanoin varmana.
"Mutta eikö tuokin ole uhkarohkeaa sinun kannaltasi. Minä ja Namjoon kyllä ostaan päästä karkuun, mutta mistä tiedät varmasti ettei sinne jää ketään?" Jin kysyi. "He ovat tyhmiä ja heillä on juttu, se kuka tappaa eniten on johdossa" sanoin. "Sovittu lähdetään huomenna" sanoin päättäväisenä samaan aikaan, kun Jin ja Namjoon katsoivat toisiaan jännittyneenä.Sain viimein osan 8 kirjotettuu. Saa nähä saako Jungkook, Jin ja Namjoon pelastettuu Jiminin.
BINABASA MO ANG
Why did I fall in love with you? (JIKOOK)
FanfictionEli tää on Jikook tarina Suomeks. Jiminille on valehdeltu päin naamaa ja petettty selän takana. Mutta Jimin elämä kumminkin muuttui, kun hän tapasi Jungkookin. Jimin luuli Jungkookia kiltiksi ja viettomaksi. Hän ei tiennyt että Jungkook olisi oikeas...