Jungkookin näkökulma
Heräsin ihana näky vieressäni. Jimin oli vielä todella sikeässä unessa. Nousin ylös hänen vierestään tekemään aamupalaa hänelle.
Kävelin keittiöön ja aloin tekemään fohveleita Jiminille. Yhtäkkiä kuulin pamauksen makuhuoneesta jossa Jimin on. Juoksin katsomaan mitä sielä tapahtuu ja näin Jiminin maassa makoilemassa
Aloin nauramaan täyttä kurkkua, sille kuinka söpölle Jimin näytti maassa. Jimin kääntyi ja nousi ylös ja katsoi minua suoraan silmiin. Jimin alkoi lähestyä mua. "Ei saa nauraa" Jimin sanoi ja yritti näyttää vihaiselta.
Tartuin Jiminin poskista kiinni ja otin pojan halaukseen. Irtaudun ja olin juuri suutelemassa Jiminiä, kunnes palohälytin alkoi soida.
"Älä jaksa!" karjahdin. Jimin alkoi nauraa. Juoksin keittiöön ja avasin ikkunan. Sitten sammutin fohfeliraudan.Menimme Jiminin kanssa Namjoonin ja Jinin autoon. Autossa me ei juurikaan puhuttu. Sanottiin vain talon osote Namjoonille.
"Meidän kotimme on aivan uskomaton" Jimin sanoi onnellisena. Namjoon ja Jin lähtivät, koska heillä tuli kiire. "Mennäänkö sisään" ehdotin Jiminille. Jimin vain nyökytti päätään söpösti. Kun pääsimme sisälle Jiminin puhelin soi. "Kuka sulle soittaa?" kysyin rauhallisena. "Taehyung" Jimin vastasin. "Vastaa vaan, mutta älä kerro missä olemme" sanoin. Jimin nyökytti päätään ja vastasi puheluun.
Jiminin näkökulma
(Jimin=JM, Taehyung=TH)
JM: Moi TaeTae!
TH: Missä oot ollu et oo ollu koulus ja kun kävin sun ovel sä et tullu avaa.
JM: Oon Jungkookin kanssa ja muutin pois.
TH: Mitä! Etkä kertonu mulle mitään. Missä asut?
JM: En voi kertoa missä asun nyt, mutta sori, kun en kertonu aikasemmin.
TH: Lähit just sillon kun tääl alko tapahtuu.
JM: Mitä siel nyt tapahtuu?
TH: Siis Hoseok ja Yoongi seurustelee, joka on samalla aika kauheeta, kun Yoongi on sun exä.
Ja sain selville ettei Yoongi oikeasti tykkää paljoo Hoseokista vaan susta edelleen.
JM: Mitä!?
TH: Niin ja Yoongi halus vaan tehä sut mustasukkaseks, mut nyt se alkaa saamaan pikku hiljaa tunteita Hoseokiin.
JM: Okei toi on järkyttävä tieto. Mut miten sä voit?
TH: Mä voin ihan hyvin, vaikka voisin hyvemmin jos sä olisit tääl.
JM: Sattuuko pikku Taehyungiin.
TH: Hei! Saatan olla sua nuorempi, mut oon pidempi.
JM: Toi sattuu mua sydämmeen.
Mut mun pitää nyt mennä. Moikka Tae!
TH: Moikka ChimChim!Kävelin olohuoneeseen, jossa Jungkook makoili sohvalla melkein nukahtaneena. Hän näytti niin viattomalta. Tuntui oudota olla rakastunut sarjamurhaajaan tai no kenen mielestä ei. Olin allussa niin pelännyt Jungkookia, kun hän kertoi urastaan, mutta nyt en pelkää. Menin Jungkookin luokse ja makoilin hänen vieressä. Jungkook avasi silmiään ja sanoi "Mennäänkö suihkuun?" "Siis m-me molemmat samaan ai-aikaan vai?" kysyin ihan punaisena. Ajattelin jo että minusta saisi uuden auringon. "Kyllä me menemme samaan aikaan" Jungkook vastasi. Jungkook nousi ylös ja nosti minut hänen syliin ja vei kylpyhunetta kohti. Kun olimme suihkutilassa. Jungkook pyysi minua ottamaan vaattet pois samalla kun hän ottaa omia.
Olimme suihkun alla ja minä halasin Jungkookia ja kuuntelin hänen sydämmen lyöntejä. Tunsin oman sydämmeni irtautuvan kehostani.
"Rakastan sinua Park Jimin" Jungkook kuiskasi korvaani. Menin punaisemmaksi, kuin tomaatti niistä sanoista. "Mi-minäkin s-sinua" sanoin hellällä äänellä. Kun katsoin Jungkookiin suutelimme hellästi, se suudelma oli täynnä rakkautta. Menimme pois suihkusta ja laitoimme pyyhkeemme vyötäröillemme ja menimme laittamaan yö vaatteemme päälle.Siinä oli tää osa 10. Mitäköhän seuraavassa osasssa tapahtuu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why did I fall in love with you? (JIKOOK)
Hayran KurguEli tää on Jikook tarina Suomeks. Jiminille on valehdeltu päin naamaa ja petettty selän takana. Mutta Jimin elämä kumminkin muuttui, kun hän tapasi Jungkookin. Jimin luuli Jungkookia kiltiksi ja viettomaksi. Hän ei tiennyt että Jungkook olisi oikeas...