Jungkookin näkökulma
Heti kun heräsin näin pienen Jiminin vieressäni. Silittelin hänen hiuksiaan hetken, kunnes nousin ylös sängyltä ja puin arkivaatteet. Menin keittiöön tekemään aamupala minulle ja Jiminille.
Jiminin näkökulma
Heräsin, enkä nähnyt Jungkookia missään, mutta en nähnyt myöskään lappua missään, joten hän on kyllä kotona. Nousin, vaihdoin vaatteet ja menin keittiöön, jossa näin Jungkookin tekemässä aamupalaa. Kävelin hänen luokseen ja suutelin hänen poskea. "Huomenta" kuiskasin hänen korvaan. Hän kääntyi ja veti minut haliin. "Huomenta, Jimin-ssi" Jungkook sanoi iloisesti. "Minne menemme tänään?" kysyin Jungkookilta. "Se on yllätys, mutta laita jotain hianoa päälle, kun lähdemme" Jungkook sanoi ja päästi munusta irti. "Mene sä istumaan, niin mä teen aamupalan loppuun" Jungkook sanoi. "Haluan auttaa" sanoin takaisin. "Ei, mä teen ja sä itsut" Jungkook sanoi vähän korottaen ääntään. "Okei" sanoin ja menin istumaan. En ollut vihainen Jungkookille tuosta, koska hänellä saattaa olla tressiä työstään.
Jungkook toi aamupalan pöytään ja istui myös syömään. "Tämä on niiiiiiiiiiiin hyvää" sanoin iloisesti. Jungkook vähän naurahti.
Saimme syötyä, joten menimme vaihtamaan vaatteet.Menimme autoon ja Jungkook aloitti ajamisen. Ajoimme jonkin aikaa, kunnes Jungkook pysäytti auton ja astui ulos. Hän tuli minun ovelleni ja laittoi siteen silmilleni. "Mihin mä tätä tarviin" kysyin vähän hämmentyneenä. "Tää paikka on yllätys, johon me mennään illalla, joten et saa nähä sitä vielä" Jungkook sanoi. Jungkook otti kädestäni kiinni ja vei minut johonkin. "Olemme Jinin ja Namjoon uudessa kodissa, jossa asuu nykyään myös Taehyung, Yoongi ja Hoseok" Jungkook sanoi ja koputti oveen.
Jungkookin näkökulma
Jin avasi oven ja vetäisi Jiminin sisään, itse vain kävelin. Suljin oven ja otin Jiminiltä siteen pois. Menimme olohuoneeseen ja istuin Jiminin kanssa sohvalle. "Taetae, taidat olla tottunu jo tähän" Jimin sanoi. "Oon mä tottunu, koska säkin oot" Taehyung vastasi vähän naurahtaen.
Mulla ei ollu ideoita mitä olisin laittanu tähän osaan, joten se on lyhyt sen takii. Tuun tekee keskiviikkona vikan osan.... Laitoin vaan kuvia huviks loppuun.
CZYTASZ
Why did I fall in love with you? (JIKOOK)
FanfictionEli tää on Jikook tarina Suomeks. Jiminille on valehdeltu päin naamaa ja petettty selän takana. Mutta Jimin elämä kumminkin muuttui, kun hän tapasi Jungkookin. Jimin luuli Jungkookia kiltiksi ja viettomaksi. Hän ei tiennyt että Jungkook olisi oikeas...