Jeams Potter

126 3 2
                                    

Jeams Potter

Amikor az Abszol úton voltam hirtelen megláttam Lilyt azt a gyönyörű lányt! Nagyon megörültem!!! Csak egy baj volt hogy az én ős ellenségemmel volt: Perselus Pitonnal!!! Már azóta utáljuk egymást hogy megszületünk. Na de most!!! Elhatároztam higy megszerezem Lilyt! Bármi áron! Oda is mentem hozzájuk.
-Szia Lily!-köszöntem neki. Ő erre kicsit megilyedt. Aranyos volt!
-Oh szia Jeams! Felvettek a Roxfortba?-kérdezte.
-Igen. Téged?-válaszoltam
-Engem is-mondta
-Az jó-mondtam végül. De mostmár akcióba lendülök!!!!
-Amúgy szervusz Potter!-mondta hirtelen Piton.
-Szervusz! Észre se vettelek!-mondtam neki gúnyosan. Oké egy kis bökkenő de semmi gond!
-Lily jössz velem megvenni a könyveket?-kezdtem bele.
-Ööö...Csak akkor ha Perselus is jönn!-válaszolta. Na ez nem jött be-gondoltam-
-Jó jöjjön-mondtam. Majd lerázuk!!
-Akkor indulás!-kiáltottam
Megragadtam Lily kezét és elindultunk! Piton ott loholt a nyomunkba. És egyszer csak:
-Hé áj meg!-kiáltotta Lily. Ő megállt én majdnem elestem de sebaj.
-Perselus gyere megvárunk! Jeams nem kell ennyire rohanni!!-mondta élesen Lily.
-Jó-mondtam. Ha ez így megy tovább sose lesz az ennyém. És most megfogja Piton kezét! Te jó isten!!! Ebbe belehalok!
-Na indulás!-mondta mostmár barátságosan Lily
-Oké-válaszoltam. De azért nem hagytam annyiba. Én Lily másik oldalára menetem és ott fogtam meg a kezét. Ez egy kicsit hülyén nézhette ki. De a szerelemért bármit! Oda értünk a könyves boltoshoz. Amikor oda értünk Piton elengedte Lily kezét! Itt az alkalom! Én gyorsan szaladtam és közbe húztam magamal Lilyt! Amikor már kicsit messzebb voltunk akkor megálltam.
-Hé ez mire volt jó?-kérdezte mérgesen
-Hát arra hogy ne azzal a hitvány Pitonnal legyél hanem velem!!!-mondtam kapásból
-Csak hogy tud te annyira gögös vagy hogy már nekem fáj! Én egyeltalál nem kedvelek! És én szeretem Perselust! És ne hívd Pitonnak, Potter!!!-mondta nagyon mérgesen. Azzal egy jó kézmozdulattal megpofozot.  És elment!
Hát ez ma nem jött be! Haza is indulok!

Amikor már otthon voltam még akkor is fájt az arcom ahol megcsapott!
Na de sebaj! Majd máskor újra próbálkozom!!

Ui: Ez a nap most ugyan az volt mint a tegnapi. Mármint az folytattam hogy az Abszol úton vannak! De ezt ha elolvastad akkor tudod!

Tekergők és még pár ember naplója/1.  (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant