Remus Lupin
Azt találtuk ki hogy Jeams ma próbálkozik először Lilynél! Már nagyon izgul! Az a tervünk hogy ma reggelinél ha Lily egyedül ül ami könnyen lehetséges akkor oda ül Jeams. Hát ott meglátjuk mit szól Lily. Ha elmegy van B terv. A B terv az az hogy mikor vége van a tanításnak aminek úgy 14:00-kor vége akkor én oda megyek a Lilyhez és megkérdezem hogy mi baja van Jeamsel. Akkor azt elmondja nekem ha úgy van és akkor azokat a hibákat kihavítjuk a Jeamsen. Ez a terv! Kezdjük!
Megyünk reggelizni. Lily EGYEDÜL ül!!
Jönn a nagy pillanat!!! Mi egy másik helyre mentünk de jól látunk mindent!
Jeams oda ment és leült!
-Szia-kezte Jeams
-Szervusz-mondta Lily
-Ööö...Mi a helyzet Lily?-kérdezte Jeams. Hát ebből nem tom mi lesz!
-Minden rendbe! Veled?-kérdezte vissza Lily.
-Velem is-mondta kicsit már félösebben Jeams
-Aha. Miért jöttél ide?-kérdezte egyenesen Lily. De közbe még mindig a tányérjára nézet.
-Hát azért hogy... Van-e kedved... Inni velem... egy vajsört?-nyögte ki végre Jeams.
-Hàt had gondolkozam! Nem!!!!!!- mondta végül Lily és elment! Hát ez bukta! Na de se baj ezért van B terv.
14:00-ig voltak óraink ma nagyon semmire nem figyeltünk. Még én sem. Én sem értem. Na de mindegy. Lily az udvaron van! Én kimegyek hozzá.
-Szia!-köszöntem. Ő egy kicsit megilyedt!
-Ó szia! Te ki vagy?-kérdezte
-Én egy háztársad! Szoktam látni hogy egyedül vagy hát gondoltam idejövök beszélgetni!-mondtam
-Ez igazán kedves tőled!-nézett mélyen a szemembe. Ó jaj ez még a végén elcsábít. Na de ellenállás!!!!
-Leülünk?-kérdeztem a fűre mutatva.
-Aha-válaszolta
-Te ismered Jeams Potter?-kérdeztem màris
-Igen. Sajnos.-mondta
-De miért sajnos?-kérdeztem meglepődést színlelve
-Mert annyira egy bunkó, idióta, féreg. Meg annyira szereti magát hogy ez már nekem fáj. És képzeld ma reggel is oda jött hozzám hogy iszunk-e egy vajsört? Mit gondolt hogy a nyákába ugrok? Azok után amit csinált! Hát nem!!! Meg annyira nagy az egója!-fejezte be végül.
Hű na most szerintem mindent megtudtam. De folytatja:
-De viszont még az van hogy olyan szépek a szemelyi. Meg azért jó képű is. Csak a belső dolgait kéne rendeznie és akkor már iszom vele egy vajsört.-fejezte be. Na ez meglepet.
-Aha értem! Ó már ennyi az idő? Nekem mennem kell! Szia Lily!!-köszöntem el
-Akkor szia!-mondta ő is! Ez könnyebben ment mint hittem. Mikor oda értem a klubhelysége mindent beszámoltam a fiúknak! Jeams majd kiugrott a bőréből! Ezek után meg megcsináltuk a házikat! És mentünk aludni!
VOUS LISEZ
Tekergők és még pár ember naplója/1. (Befejezett)
FantasyTekergők. Lily Evans. Perselus Piton.