Vonat út

79 2 1
                                    

Lily Evans

Hogy ez a Potter mekkora egy idióta!!!
Azt hiszi hogy csak úgy oda jönn és minden elvan intézve?! Annyira egy hülye!! Hogy bír ilyet csinálni? Csak még az az egy nagy baj van hogy ő is jönn a Roxfortba! És oda én is megyek!
Na jó mindegy!

Két héttel később  (vonat indulás)

-Gyere Perselus mindjárt megy a vonat!-kiáltottam Perselusnak. Már itt vagyunk a vonatnál a peronon. Én már felszálltam. Perselus is jönn.
Felszáltunk!!!
Kerestünk egy üres kúpét. Ami nem volt olyan könnyű de sikerült. Beültünk a csomagokat felraktuk a csomag helyre. És elhelyezkedtunk. Kis idő múlva kopoktak a kúpé ajtaján. Azután bejöt egy neon zöld színű hajú lány.
-Sziasztok! Szabad itt még egy hely?-kérdezte
-Persze gyere!-mondtam neki. El is foglalt egy helyet.
-Én Lily Evans vagyok.-mutatkoztam be neki.
- Én meg Nymphadora Tonks. De kérlek Tonksnak hívjatok!-mondta nekünk Tonks
-Én meg Perselus Piton vagyok-mutatkozott be Perselus is.
-Örvendek! Köszönöm hogy beengettetek!!-mondta Tonks
-Oh semmiség-mondtuk egyszerre Perselussal! Ezután még beszélgetünk! Utána megint kopogtak. És utána benyitott Jeams!! Az a lüke!!
-Szervusztok! Lily egy perce ki tudsz jönni?-kérdezte
-Szia! Miért is?-kérdeztem vissza
-Csak gyere ki. Légyszives!!-kérlelt
-Jó rendben.-mondtam végül. Kimentünk a kúbéból. Ott màr nem volt senki.
-Szóval mi van?-keztem türelmetlenül.
- Amikor az Abszol úton találkoztunk...
-Ott egy nagy bunkó voltàl-vágtam bele
-Ez nem igaz!!-mondta
-Hogy mi?-hitetlenkedtem
-Én csak jót akartam neked! Hogy velem legyél ne azzal a ribancal!!!-mondta màr kicsit dühösebben
-Ááá már értem!! Akkor te ha azt hitted hogy ebbe bele megyek nagyon nagyon nem ismersz!!-kiáltottam neki és aztán sarkon fordultam és elmentem! Hogy mekkora hülye ez! Mikor oda értem a kúpéhoz benyitottan még mindig ugyan úgy ültek a többiek és vártak rám! Beszámoltam a történtekről a barátaimnak, ki is tárgyaltuk mekkora  idióta ez a Potter!

Tekergők és még pár ember naplója/1.  (Befejezett)Where stories live. Discover now