Beosztás

71 2 2
                                    

Nymphadora Tonks

Amikor megérkeztünk a Roxfortba nekünk elsősöknek várnunk  kellet. Meg is érkezet a várvavárt tanár, Mcgalagony professzor. Ő bevezetett minket a Nagy terembe. Ott négy asztal volt plusz a tanári asztal. Minket a tanári asztal előtt nem messze a tanárokkal szembe felálítotak. Utána Mcgalagony még kiment a teremből de már is jött vissza egy három lábú székel meg egy koszos, öreg, szakat süveggel.
-Kedves Diákjaim!! Nagyon nagy szeretettel köszöntelek titeket! Akik már  több évesen azokat üdvözlöm újból! Akkor nem is húznám tovább az időt! Kezdjük a beosztást!!-mondta az igazgató akit úgy tudom Albus Dumbledor-nak hívják. Mcgalagony egy pergamentet vett elő. Bisztos azon vannak a nevek. Én nagyon izgulok! De úgy látom mindenki! Itt mellettem Lily konkrétan remeg az izgalomtól!
-Nymphadora Tonks-kezet Mcgalagony
Na én vagyok az első!
Amikor kimentem le kellet ülni a székre és a fejemre tenni az öreg süveget. Az alig ért a fejemhez és màr mondta hogy:
-HUGRABUG-a Hugrabugos asztalnál újongtak!! Én oda mentem és leültem egy üres helyre. És elkezdtem figyelni a többieket!
-Lily Evans-mondta megint Mcgalagony
Lily kiment. Neki több ideig volt a fején a süveg. De aztán mondta:
-GRIFFENDÉL-a Griffendélesek  nagy újjóngásba keztek ! Sajnos nem együtt letünk!! Lily ment az asztalához . És ő is figyelni kezdett.
-Jeams Potter-mondta újra a professzor
Jeams kiment és neki is egy kicsit több ideig volt a fején a süveg. De végül mondta:
-GRIFFENDÉL-ott megint nagy lett az újjongás.
-Peter Pettingrew-mondta megint Mcgalagony
A fiú kiment neki volt a legtöbb ideig a süveg a fején de végül mondta:
-GRIFFENDÉL-ott megint újjongatak.
-Perselus Piton-mondta megint Mcgalagony. Lily lehúnyta a szemét. Gondolom azt kívánta hogy oda kerüljön.
Perselus kiment a süveghez és alig hogy hozzáért a fejéhez az máris mondta:
-MARDEKÁR-ott újjongás tört ki. Lily lehajtotta a fejét.
-Sirius Black-mondta megint Mcgalagony
A fiú kiment és egy fél percig volt a fején a süveg. De utána mondta:
-GRIFFENDÉL-ott megint örültünk.
-Remus Lupin-mondta megint Mcgalagony
A fiú kiment és alig hogy a fejéhez ért a süveg az máris mondta:
-GRIFFENDÉL-ott megint újongtunk. De ez után Lilyvel màr nem figyeltünk.

Mikor vége lett a beosztásnak (addigra már nagyon éhes voltam) az igazgató megint felállt.
-Nos meg volt a beosztás. Akkor jó étvágyat!-
És abban a pillanatba megtelt az asztal mindnféle finomsággal. Voltak levesek, sültek, saláták és innivalónak nagyon finom töklé volt. megpróbáltam mindenből egy kicsit enni. Hát ez nem annyira sikerült. De nagyon finom volt. És én még azt hittem vége. De nem amikor Dumbledor is befejezte eltüntek az üres tányérok és desszertek jelentek meg. Volt gyümölcsös, csokis, vaníliás meg még kitudja milyen. Én ott gyümölcsös sajt tortát ettem . Miután mindenki befejezte Dumbledor megint felállt.
-Nos remélem tetszet a lakoma! De bisztos mindenki elvan fáradvan! Akkor  hát szép tanévet és jó éjszakát! Sipirc az ágyba. -
Én a többi Hugrabugrossal együt elmentünk  a Hugrabug helyére. Ott már mindenkinek az ágyán volt az utazó ládája. Mi elsősök mentünk aludni de még egy páran nagyobbak a klub helységben maradtak.

Ui.: A helyes írást légyszi nézétek el. És több nevet nem tudtam a Tekergők idejéből. Bocsi!

Tekergők és még pár ember naplója/1.  (Befejezett)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz