16.

1.7K 122 41
                                    

Midoriya:

Po snídani jsem se vysprchoval a udělal si hygienu. V pokoji jsem si vzal věci, co mi Kacchan připravil, což bylo tričko a spodní prádlo. Navlékl jsem si svoje modré džíny a ručníkem si vysušil vlasy. Kolem mých boků se obmotaly Kacchanovi ruce.

,,Nechceš snad už jít" položil si bradu na mé rameno. ,,Nechceš mě tu snad držet napořád" zasmál jsem se ,,víš, že docela jo? Nejradši bych tě přivázal k posteli a mučil tě" zašeptal u mého ucha a vtiskl mi polibek na krk. Po těle mi naskákala husina ,,to můžeme nechat na jindy... rád bych si chtěl ještě promluvit s Todorokim" druhou část věty jsem řekl spíše pro sebe. ,,Cože s tím půlencem?!" odtáhl se ode mě Kacchan s nakrčeným obočím. ,,Co proti němu máš? Je to můj kamarád a zaslouží si vysvětlení" popadl jsem mikinu a přetáhl ji přes hlavu.

Kacchan ke mně přišel blíž s mrazivým pohledem, mezi ukazovák a palec uchopil moji bradu a donutil mě se na něj podívat ,,jestli na tebe cokoliv zkusí.." jednou rukou si mě přitáhl za pas co nejvíce k tělu ,,tak přísahám, že mu rozbiju ten jeho "perfektní" obličejík, protože nesnášim, když mi někdo sahá na něco, co je jenom moje" stisk na mém pasu zesílil a já se usmál.

Moje ruce, které byly doposud na jeho hrudi, jsem přesunul na jeho tváře a vtiskl mu dětskou pusinku plnou lásky na rty ,,slibuju, že na sebe nenechám sáhnout". Kacchan odpověděl kývnutím a vtiskl mi polibek.

🅣🅘🅜🅔 🅢🅚🅘🅟

*cink* *cink*
Na stole mi zavibroval mobil oznamující novou zprávu. Položil jsem hromádku oblečení na postel a podíval se na zprávy v mobilu a rovnou odepsal.

⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆
Dabi

Dabi: čus midoriyo máš na večer nějaký plány? 👀

Já: ahoj nejspíš nemám
Já: proč? 😄

Dabi: je u mě taková menší párty
Dabi: říkal jsem si jestli bys náhodou nechtěl přijít

Já: menší párty? to je kolik lidí? 🤨

Dabi: cca 30.. klidně vem ty svoje kamarádíčky 😀
Dabi: kdybys chtěl je to v 7 hodin pošlu polohu

~Dabi sdílí svojí polohu~

zobrazeno ve 12:27

⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆

Šel bych docela rád, ale určitě nechci jít sám.

⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆⋆

Ahoj, tak jsem konečně napsala další kapitolu, jako poděkování za 10k přečtení a za hvězdičky. ♡♡♡♡

Omluvu a důvody proč nevydávám, jsem psala na profil. Takže pokud to někoho zajímá, tak se může kouknout. 👀✌️

Let's Dance Kde žijí příběhy. Začni objevovat