benimle tekrar deneyemez misin????

137 19 0
                                    

Sabah uyanmak istemesemde uyandım salonda yatıyordum.ev beni gerçekten bunaltmıştı üstümü değiştirdim (medyadaki gibi)sahilde yürümeye başladım dün kü sahildeydim ilerideki bankta o beakhyun du Sakince gidip yanına oturdum beni fark etmişti.elini sıkıca kavradım elini çekmeye çalıştı izin vermedim en sonunda pes etti.

-Beakhyun.seni özledim.

Gözlerim dolmuştu.beakhyun çok sert bakıyodu.

-......

-Sen benden ayrıldın.ben senden ayrılmadım.benimle tekrar deneyemez misin????

-Bunu istemiyorum.

Bu söyledikleri kalbimi çok kırıyordu ağlamak için kendimi sıkıyordum gitmek için ayağa kalkar kalkmaz ona sıkıca sarıldım.

-seni seviyorum beakhyun.

-Çok geç artık bunu söylemek için.

Ağlamaya başlamıştım.min ah ın "aptal kız madem evden çıkıyorsun haber ver"diyişini sehunla bize doğru yaklaştığını fark etmiştim

Beakhyun o neden bunu yapıyodu,sertce beakhyun a vurdum şok olmuştu.ne yaptığımı farkındayım.

--Şimdi kendine geldin mi???bak benim.hani ben senindim başkasının dokunmasına izin vermezdin,bu kadar çabuk mu vaz geçeceksin?????

--bitti anladın mı vaz geçtim bile.

Kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.

-Beni kendi ellerinle öldürüyosun... sağol.keşke öldürmek kadar ölmekte kolay olsaydı.peki bitti diyelim.artık seni beklemiyeceğim diyelim.mutlu olucak mısın????

Gözlerimin içine bakmıyodu bile.

Beni sıkıca kendine çekip sarıldı

-Sensiz hiç bi zaman mutlu olamam ki ben.

Ona sıkıca sarıldım ilk kez küsmüştük bu son olmalı idi.

Uzun süre birimize sarıldık bu hiç bitmesin istemiştim hemde hiç ama herşeyin bi sonu vardı yavaşça geri çekildi.elimi tuttu sahilde yürümeye başladık min ah ve sehun arkamızdan yürüyorlardı.

£>$>¥>€>§

Sahilde yürüdükten sonra beakhyunların evine gittik.beakhyunun odasına çıktık odası çok moderndi beakhyunla yatağa oturduk kendimizi yatağa bıraktık beakhyun beni kendine çekip sarıldı.............

Gözlerimi açtığımda beakhyunun sert göğü ile karşılaştım kafamı ordan kurtarıp bizi izleyen min ah, suho,chen ve kai ye baktım uyandığımı gören chen

-Iyyyyyy niye barıştınısı ki sulu sulu iğrenç.

Kafamı tekrar beakhyunun göğüsüne yasladım.

-Yoksa kıskandın mı bizi!!?????beakhyun uyanmıştı.

-sizi mi yok artık.chen

-Çıkın şu odadan bizi rahat bırakın.

Beakhyun sesini yükseltmişti.

Onlar odadan çıkınca konuşmaya başladık.

saranghaeyoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin