,,Mám takový pocit, že někomu zvoní telefon." řekla Leigh-Anne, když přinesla misky s nějakými bramburkami.
,,Můj to není!" řekla hned Jade.
Všichni začali hledat mobily po kapsách. Taky jsem se začala přehrabovat v kabelce, a samozřejmě, že to byl můj telefon.
,,To je moje." řekla jsem a telefon jsem zvedla.
,,Prosím?" zeptala jsem se do telefonu, protože mi volalo nějaké neznámé číslo.
,,Hvězdičko, to jsem já." ozval se známý hlas, který mě potěšil.
,,Ahojky, Cale." pozdravila jsem ho a zvedla jsem se ze sedačky, abych si mohla s Calem v klidu pozdravit. Víte, nemám ráda, když u mě někdo je, když telefonuju.
,,Jak jde pryč, abychom nic neslyšely." začala se smát Jade a holky se k ní přidali.
Jenom jsem na ně vyplázla jazyk a potom jsem odešla na chodbu.,,Jsi tam ještě?" zeptal se mě Cal.
,,Jo, jo, jsem. Jenom jsem teď něco řešila s holkama." řekla jsem mu.
,,Aha. Tak co, už se těšíš do Paříže?" zeptal se mě se zájmem Calum.
,,No, víš my nikam nejedeme." řekla jsem mu.
,,Jakto?" zeptal se.
Všechno jsem mu vysvětlila a on mě pozorně poslouchal.
,,Takže, ty nikam nejedeš a budeš doma." shrnul nakonec všechno Calum.
,,Přesně tak." odpověděla jsem mu.
,,A nechtěla by jsi přijet na koncert? Strašně mi chybíš." řekl mi Calum.
,,No, já myslím, že by to šlo." řekla jsem.
,,Vážně? To by byla bomba. Dej mi teda potom vědět, jak to všechno bude. Už teď se na Tebe těším." řekl mi Calum, a v jeho hlase byla znát radost.
,,Jasně, potom se Ti ozvu. Zatím se měj." řekla jsem mu.
,,Taky se zatím měj. Miluji Tě, hvězdičko." řekl mi Cal.
,,Já Tebe taky." řekla jsem mu a přiblbě jsem se usmála. Potom jsem hovor ukončila.
,,Tak co? Co jsi se dozvěděla nového?" začala se mě vyptávat Rebeka.
,,Nic moc. Jenom jsem dostala nabídku, abych jela za Calumem na koncert. Nechcete jet někdo se mnou?" zeptala jsem se holek.
,,Já ne. Už chci jet domů a od všeho si odpočinout." řekla Emily.
,,Já taky nejedu. Už jsem psala Willovi, že přijedu za nim." podívala se na mě tentokrát Rebeka.
,,A vy holky?" podívala jsem se směrem k Jade a k Leigh-Anne.
,,No, myslím, že máš štěstí. Právě zítra na koncert jedeme s Perrie. A máme místo v autě." usmála se na mě Jade.
,,A nebude to Perrie vadit?" zeptala jsem se holek.
,,Blázníš? Perrie bude ráda. A aspoň bude sranda a ta cesta rychle uteče." řekla Leigh.
,,Tak dobře. Hned to napíšu Calovi." usmála jsem se na holky.
____________________
,,Tak, kde to vázne?" zeptala se nás Perrie, když jsme nastupovaly do auta.
,,No jo. Tak, koho by napadlo, že pojedeme tak brzo ráno." řekla podrážděně Jade, když nasedla do auta.
Jely jsme v této sestavé. Já, Jade, Leigh-Anne a Perrie. Bylo půl sedmě, což bylo pro holky hodně brzo.
ČTEŠ
Dream Comes True // c. h.
Fiksi PenggemarIsabella Mary-Anne Newton je 16letá holka z Doncasteru, která chce zkusit štěstí, a tak se přihlásí do pěvecké soutěže.