Part 5

4.1K 287 4
                                    

A String Attached

Epi 5

"အားးး" Kai နဲ႕ Soo ႏွစ္ေယာက္ ေအာ္ျပီးျပိဳင္တူထထိုင္မိလိုက္ႀကသည္။

ႏွစ္ေယာက္လုံးအလန္႕တႀကားေနာက္ဆုတ္ရာမွ lu ခ်န္ထားေသာစာကိုစမ္းမိျပီး နားမလည္ႏုိင္စြာ ဖတ္ျပီးမွ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ႀကည့္လိုက္မိႀကသည္။  Sooမွစ၍…

"ဒါ…ဒါဆိုစာထဲက Kai ဆိုတာရွင္လား? ရွင္က Lu နဲ႕ခ်စ္သူေတြေပါ့!! Kai…Kai.ဒီနာမည္ကိုႀကားဖူးေနသလို…

ဟင္?!? ရွင္…ရွင္က Baek hyun Ajima နဲ႕ Chanyeol ahjusshi တို႔ရဲ႕သား Kaiလား?"

Kai လဲအ့ံႀသစြာျဖင့္ စာကိုတစ္ေခါက္ႀကည့္လိုက္ျပီးမွ…

"မင္း…မင္းက Chen ajima.နဲ႕ Xiumin ahjusshi တို႕ရဲ႕သမီး Soo ေပါ့?! ငါနဲ႕ဖုန္းေျပာခ့ဲတာမင္းေပါ့!" Sooတို႕ႏွစ္ေယာက္အ့ံႀသစြာျဖင့္ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္စိုက္ႀကည့္ေနမိစဥ္…

['တီ…တီ…တီ' တံခါး Password ဖြင့္ျပီးဝင္လာသံ]

Kaisoo ႏွစ္ေယာက္လုံးငုတ္တုတ္ေမ့ေနသည့္အလား ဘာမွႀကားပုံမရ…မႀကာပါ…

"Kai ေရ!သားေရ"   "သမီးေရ…Sooေရ ဒီမွာရွိလား?"  အျပင္မွ လူ၄ေယာက္၏ ေအာ္ေခၚ သံႀကားမွ ႏွစ္ေယာက္လုံးသတိဝင္လာျပီး အိပ္ခန္းအျပင္ထြက္ႀကည့္လိုက္ရာ…

"Sooo! သမီးေလး…တကယ္ဒီမွာရွိေနတာဘဲ" Chen၏ ငိုသံစြက္ေသာေျပာသံႏွင့္အတူ Chen.ဖက္ျခင္းကိုခံလိုက္ရေသာ Soo…

" Kai မင္းတကယ္ဒီမွာရွိေနတယ္ေပါ့!" Chanyeol ၏ေဒါသသံတစ္ဝက္ စိတ္ခ်သြားဟန္တစ္ဝက္ေျပာ ျခင္းကိုခံလိုက္ရေသာ Kai…ထိုအခါBaekက "မင္းတို႕လူငယ္ေတြ တတ္လဲတတ္ႏိုင္တယ္! ႏွစ္ဘက္မိဘ ကသေဘာတူေပးစားပါမယ္ဆိုတာကို ခိုးရာလိုက္ေျပးရသလားး Kai ရယ္ မင္းခ်စ္သူ Soo နဲ႕ ဒီ Soo တစ္ေယာက္ထဲပဲလို႕မသိဘူးလား။ အစထဲကေျပာရင္ ဒီလိုေတြျဖစ္လာစရာလုံးဝမရွိဘူး"

Baek ေျပာသံအဆုံး Sooမွ အလန္႕တႀကား "Soo က Kai ခ်စ္သူမ……ဖူး…ဖူး" Soo ဆက္ေျပာလို႕မရေအာင္ Kai သူ႔လက္ႏွင့္Soo ပါးစပ္ကိုေျပးအုပ္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။

ျပီးလ်ွင္ Kaiကပဲ"'Omma.Appa.Chen Omma.Xiu appa::ကြ်န္ေတာ္တို႕လဲခုမွ ဇာတ္ရည္လည္တာမို႕နည္းနည္းေတာ့ထုးဆန္းေနတယ္ ဒီလိုလုပ္ပါလားဒီေနရာက စကားေျပာလို႕မေကာင္းဘူး၊ကြ်န္ေတာ္တို႕အိမ္သြားႀကတာေပါ့" Baek လဲ

A String AttachedWhere stories live. Discover now