3-Çilek Kokulum

24.4K 758 529
                                    

Bora Atahan'ın Ağzından

Pencereden gelen güneş ışıkları ile uyandım. Uyandığım gibi aklıma o geldi. Bir insanın uyandığı ilk anda aklında sevdiği kadın olabilir mi ? Sevdiği kadın lafı benim hissettiklerimin yanında hiç kalıyor.

Ona ilk gördüğüm anda aşık oldum. O benim meleğimdi artık. Düşüncelerimden sıyrılıp yataktan kalktım. Meleğimin hakkındaki herşeyi öğrenmem gerekiyordu. Önce meleğimi takip eden adamı aradım. Telefonu açtığı gibi nereye gitti dedim. Adamım "kendisi dün akşam arkadaşının arabasıyla birlikte bir eve geldi arkadaşı gitti hanımefendi geceden beri içeriden daha çıkmadı efendim" dedi.

Gözünü üzerinden ayırma diyerek telefonu kapattım. Şimdi sıra meleğim hakkında herşeyi öğrenmeye gelmişti. Merti aradım. Telefonu açar açmaz "yarım saat içinde şirkette ol " dedim. Tamam demesine fırsat vermeden telefonu kapattım. Banyoya girdim. Kısa bir duş iyi gelecekti .

Duşumu alıp üzerimi giyindim. Her zaman ki gibi çok yakışıklı olmuştum. Kendimi övmeye bayılıyorum.( piç smile)
Şirkete yarım saat içinde gelmiştim. Fahişe sekreterim dolgun çakma göğüslerini göstermek için düğmelerini kapatmayı unutmuştu sanırım. Işinde iyi olmasaydı çoktan kapının önündeydi. "Bora bey Mert bey sizi içerde bekliyor efendim" dedi.

Yüz ifademi değiştirmeden bugün kü toplantılarımın hepsini iptal edin dedim. Ve kendimi odama attım. Mert elinde içki bardağıyla oturuyordu. Anlat dedim otoriter bir sesle. Mert "sana da günaydın abi, iyiyim sen nasılsın" dedi yarım ağız gülerken. En sert bakışlarımı ona yolladım.

Tırsmış olacak ki yengenin adı Mira. Kendisi henüz 17 yaşında. Ailesini bir kazada kaybetmiş. Tek başına ailesinden kalan evde yaşıyor. Çalışmaya ihtiyacı yok. Kendisine ait bir şirketi ve babasının yatırımlarından gelen paralar ona yetiyor hayliyle. En yakın arkadaşı Ece ve tek konuştuğu kişi Ece. Eski okuldan olsun şuan olsun hiç sevgilisi olmamış. Ama onu seven bir sürü erkek varmış. Hiç birine pas vermemiş." dedi. Mert'in ailesini kaybetti sözüyle meleğim için üzüldüm.

Kim bilir nasıl acılar çekmiştir. Şirkete paraya ihtiyacı yoktu ben vardım artık. Tüm herşeyim onun olacaktı zaten. Dediklerinin arasından en çok ilgimi çekende sevgilisi olmamasaydı. Kimse ona dokunmamıştı. Düşündüğüm şey ile kendime geldim sikerim kimse ona dokunamaz diye bağırdım. Mert önüme dosya koydu "Burda detaylı olarak herşey yazıyor he unutmayayım çok Hırçın bir kızmış bilgin olsun" dedi ve odadan çıktı.

O sırada adamım beni aradı " Mira hanım evden çıktı bilgilendirmek istedim" dedi. Tamam gözünü ayırma yanına biri yaklaşırsa beni ara dedim. Miranın evden çıktığını duyduğum iyi oldu. Mert herzaman ki gibi piçliğini konuşturmuş evinin anahtarını dosyanın içine koymuştu. Bu çocuğu gerçekten seviyordum.

Anahtarı elime almamla birlikte yüzümde sinsi gülüş ve aklımda binlerce oyun oluştu. Şirketten çıktım. Arabama bindim son sürat evine gittim. Yarım saat olmadan evine vardım. Kapıyı kilitlememişti bile. Bunu görünce sinirim tavan yaptı. Geceleyin de böyle yatıyorsa diye düşünerek yumruğumu duvara vurdum.

Yavaş adımlarla içeri girdim. İçeride tarifi edilemez bir koku vardı mükemmel derece de bir kokuydu. Sanırım meleğimin çilek kokusuydu. Odasının olduğunu tahmin ettiğim bir odaya girdim. Her tarafta onun kokusu vardı. Dolabını açtım. Açmamla kapamam bir oldu. Kıyafetlerinin hepsi kısaydı. Bunların icabına bakmam gerekiyordu.

Ona bir şans vermiştim korkutmadan kendi isteğiyle benim evimde kalacaktı tabi benim sözümden çıkmadığı sürece. Yatağının üzerindeki florunu aldım. Kokusunu içime derin derin çekerken kapının açılma sesi geldi. Meleğim gelmişti. Etrafıma bakındım odasının içerisinde olan banyoya girdim kapıyı hafif aralık bırakıp sesleri dinlemeye başladım. Odaya doğru yaklaşıyordu. Odaya gelirkende söyleniyordu. "O günkü sert bakışlı pisikopattan sonra birde telefon sapığım eksikti" diyerek odaya girdi.

Bana pisikopat demesine mi sinirleneyim yoksa telefon sapığına mı! Bunları düşünürken sessizce küfür savurdum. Onu arayan ölmüştü zaten. Meleğimin cezasıda 3 'e katlanmıştı. Cezasını sonra çekecekti. Odaya tekrar baktığımda sırtı bana dönük soyunuk altında da kısa şort vardı. Belinde iki tane gamzesi ve pürüzsüz bir cildi vardı.

Vücudum kaskatı kesildi. Erkekliğiminde sertleştiğini hissedebiliyordum. Beni çok zorluyordu. Ilk defa bu kadar duyguyu aynı anda yaşıyordum.

Sadece vücuduna bakmamla bunları hissettim. Kendime engel olamıyordum. Onu incitmek en son istediğim şeydi. Kendimi sakinleştirmek için derin nefesler alıyordum. Odaya tekrar baktığımda odadan çıkıyordu şükür ki üstüne bir şey giymişti. Yavaş adımlarla odadan çıktım. Salona geçmişti. Son ses müziği açıp kendini koltuğa yaymış ve gözünü kapatmıştı. Mutfağına girip kahvesinin içine hafif uyku ilacı döktüm.

Sonra kapıdan sessiz adımlarla çıktım. Saat 5 e geliyordu. Arabama binip eve doğru sürdüm. 15 dakikada evimdeydim. Hemen banyoya gittim o an aklımdan çıkmıyordu. Erkekliğim hala sertti ama o an ki gibi patlayacak hissi yoktu boşalmıştım. Sadece bir bakışmayla. Bu kız beni çok etkiliyordu. Hızlıca banyo yapıp yemeğimi yedim. Merti arayıp dağ evini açmasını ,yeni temiz kıyafetler ve evin ihtiyaçlarını gidermesini söyledim. Yakın zamanda Meleğimle ilk gecemizi orda geçirecektik. Bana alışması gerekiyordu. Şirket işleriyle biraz uğraştıktan sonra evden çıktım, saat gecenin ikisiydi.

Meleğimin evine doğru sürdüm arabayı heran yanımda olsun istiyordum. Evine vardığım da kapıyı açtım. Yavaş adımlarla içeriye girdim. Işıklar kapalıydı. Bir kaç loş ışık vardı sadece. Odasına doğru gittim. Dosyada her gece yatmadan önce sütlü kahve içtiğini okumuştum. Kahvesine bu nedenle uyku ilacını koydum. Gerçekten de içmişti bardağı başucundaydı.

Tıpkı melekler gibi uyuyordu. Yanına uzandım. Onu saatlerce izledim. Kolunu göğsümün üzerine koydu bende elimi kusursuz vücudunda gezdirdim. Üstünde karnının üzerinde duran bir gecelik altında mini şort vardı. Kendimi zor tutuyordum. Elimi yavaşça belinde sonrada bacaklarında gezdirdim. Beni deli ediyordu.

Kıpırdandı huzursuzlandığı mimiklerinden belliydi. Başının üstüne minik bir öpücük koyup onu kendime daha çok yasladım mis gibi çilek kokuyordu. Onun kokusuyla rahat bir uykuya gözlerimi kapadım..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Multimedya da Mira İpek

Zorla Da Olsa SeveceksinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin