21 Ocak 2019
Sevgilim,
Bugün radyoyu kırdım. Şu an ellerim titreyerek yazıyorum bu mektubu. Özür dilerim sevgilim bir an sinirime yenik düştüm. Sabah şarkımız bitince başka bir kanala geçtim ve seninle ismi aynı olan bir işadamının çocuğu olduğunu söylediler. Sen değilsin değil mi? Sadece bir isim benzerliği olmalı. Sen beni bırakamazsın ki. Evlenemezsin. Üzerine benim beklememi istemiştin. O adam sen olamazsın. Olmadığını umuyorum belki de bilmiyorum. O cümleyi duyduktan sonra radyoyu alıp duvara fırlattım. Normal düşünemiyorum. Sen hep fotoğrafçı olmak istediğini söylerdin bana. İşadamı olmuş olamazsın. Belki de şu an kendimi avutuyorum da farkında değilim. O olsan bile istemeyerek evlendiğini düşünmeye çalışacağım. Acınası durumdayım cidden. Yanımda olsaydın sen bile bu halime şaşırırdın. Ben bile şaşırıyorum. Şoktayım galiba. Seni o kadar çok özledim ki, ismini her yerde duyuyor olabilirim belki de. Deliriyorum sanırım. Eğer o kişi sensen, neden bana gardenya gönderiyorsun ki? Belki de şu an bu mektubu bile okumayacaksın. Ben de gelen gardenyaların senden olduğunu düşünerek umutlanacağım. Beni unutmadığını, hâlâ sevdiğini düşüneceğim. İlk başlarda sana çok emin bir şekilde yazıyordum. Fakat günler geçtikçe inancım azalmaya başladı. Sevgilim, cidden bana dönecek misin? Eskisi gibi mutlu olacak mıyız? Acı çeksek bile beraber olmayı istiyorum şu an. Sensiz üşüyorum sevgilim. Beni ısıtan tek şey sendin. Seni çok özledim. Sensiz bir hiçim. Eğer bir çocuğun olmuşsa onu çok sev sevgilim. Beni sevdiğin gibi sev onu. Hep seninle evlenip bir çocuk evlat edinmeyi hayal ederdim. Sana o müthiş genlerinden bir çocuk veremeyeceğim için özür dilerdim. Sanırım tanrı sesimi duydu ve sana bir kadından bir çocuk verdi. Özür dilerim sevgilim. Eğer sana yetemediğim için o kadınla evlenip çocuğun olduysa, cidden özür dilerim. Fakat yine de bu olanlar sana olan sevgimi bitirmeye yetmiyor. Sadece daha fazla acı çekiyorum.
Seni seviyorum
~T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
11 Gardenya 𖤍 Taegguk (✓)
FanficMektubunu açıyorum, içinden gözyaşlarının olduğu bir tüp çıkıyor. Ne demek istediğini şimdi anlıyorum. !Angst! !Minific! !Bu hikayede bazı okuyucuları rahatsız edebilecek unsurlar (intihar, cinayet vb. ) bulunmaktadır. Bunu bilerek okuyunuz lütfen...