Everything Reminds Me Of You

630 82 25
                                    

15 Eylül 2018

Sevgilim,

Taşınırken kutuladığım bazı eşyaları açamamıştım. Sen gelince beraber bakarız demiştim. İçlerinde yaptığımız zaman kapsülü de vardı. Tutamadım kendimi özür dilerim sevgilim. Hepsini açtım. Teker teker anıların hafızama tekrardan kazındığını hissettim. Onları unutmayayım diye eve yerleştirdim. Şu anda da evdeki her şey bana seni hatırlatıyor. Şöminenin üzerine ve duvarlara fotoğraflarımızı koydum. Hepsinin teker teker bir anısı olması beni huzurlu hissettiriyor. Yatağımın yanındaki komodinin üzerinde sadece senin fotoğrafın var. Benim çektiğim ilk fotoğrafın. Evin çok uzaklarında olan bir göletin kıyısındasın. Elinde benim için göletin yanındaki tarladan topladığın çiçekler ve yüzünde büyük bir gülümseme var. Sana hediye ettiğim ve aynısından kendime de aldığım tişörtleri giymiştik o gün. Şu anda da onu giyiyorum. Kokun üzerine sinmiş. Huzurlu hissettiriyor. Şöminenin üzerindeki fotoğrafların arasında bana verdiğin hediyeler var. Bir kar küresi, bir vazo ve kendi ellerinle yaptığın küçük heykeller. Deprem olursa diye korkuyorum. Fakat evin yıkılmasından değil, heykellerin düşüp zarar görmesinden. Senin bana aldığın yüzük hâlâ boynumda kolye olarak duruyor. Hiç çıkarmadım boynumdan. Senin sevdiğin kokulu mumlardan da aldım eve. Senin kokun kadar güzel olmasalar da idare ediyorlar işte. Artık her gün pizza yemeyi bıraktım. Senin bana öğrettiğin çorbalardan yapıp yiyorum. Nefret ediyordum onlardan hatırlıyor musun? Sen yapınca yemeye başlamıştım ama artık bağımlısıyım. Saçlarımın boyası aktı. Yine doğal renklerine döndüler, senin sevdiğin gibiler. Yanımda olsan kesin koklar, okşar ve öperdin saçlarımı. Bir şeye sarılmadan uyuyamadığım için bana aldığın peluş tavşan da yanımda. Yatağımda duruyor hep. Her gece onunla uyuyorum. Bütün bu her şey bana seni hatırlatıyor ve huzurla doluyorum ama yetmiyor sevgilim. Seni çok özledim. Elinden geldiğince çabuk dön lütfen. Sana ihtiyacım var.

Seni seviyorum.
~T

11 Gardenya 𖤍 Taegguk (✓) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin