I Hate You

591 84 26
                                    

18 Temmuz 2019

Sevgilim,

Bugün sabah gelen kargoda gardenya yoktu. Bir silah ve yanında bir not çıktı, senden nefret ediyorum yazıyordu. Kalbim acıyor. Sen göndermiş olamazsın değil mi? Eğer sendense neden? Kötü bir şey yaptıysam özür dilerim. Bil ki bilerek seni üzmemişimdir. Ben senin canını nasıl yakabilirim ki? Sen benim her şeyimsin, sevgilim. Ben sensiz acı çekiyorken, nasıl senin canını bilerek yakabilirim ki? Ben senin canını yakarsam kendi canımı yakmış olurum. Yaşama sebebim senken nasıl böyle bir şeye kalkışabilirim? Şu an ismini bütün sosyal medya platformlarına yazıp seni bulmayı ya da dışarı çıkıp polise sormayı ben de bilirdim. Fakat sen benden uzaksan bir bildiğin vardır dedim. Belki beni artık istemiyorsundur diye düşündüm. Bilerek acı çektim, sırf sen acı çekme diye. Hayatının sonuna kadar gözünden bir yaş daha akmasın diye senin yerine göz pınarlarım kururcasına ağlamayı seçtim. Ben acı çekeceğimi bile bile seni sevmeyi seçtim. Hoş, seçmesem de kapılacaktım ya sana. Seni çok sevdim, seviyorum, seveceğim sevgilim. Yanımda olduğun zamanlarda beni sevdiğini biliyorum. Bazen senin sevgini nasıl oldu da hak ettim diye düşünüyorum. Senin gibi bir adamı nasıl hak ettim? Tanrıya şükürlerimi sunuyorum bunun için. Umarım hâlâ sana layığımdır. Umarım beni hâlâ beni seviyorsundur  sevgilim. Umarım hâlâ birbirimize aidizdir. Umarım o silah senden değildir.

Seni seviyorum.
~T

11 Gardenya 𖤍 Taegguk (✓) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin