"Dün kafa dağıtmaya gittiğim eğlence yerinde bilin bakalım kim vardı?" Tüm bakışlar, sınıfın bir numaralı çapkını olan Lee Jeno'ya çevrildi. Bae Joohyun güldü. "Sizler benim en zeki öğrencilerimsiniz."
Ardından kaşlarını kaldırarak Jeno'ya döndü. "O eğlence yerine giderken şapkanı takmış mıydın bari?" Jeno, utançla başını eğerken; Minho hariç bütün sınıf kahkahalara boğulmuştu. Minho kaşlarını çattı. "Neden ki hocam? Dün öğlen mi gittin Jeno, yani güneşten korunmak için mi? Neden şapka taksın ki hocam?"
Bar Joohyun iç çekti. "Bu temiz zihinli öğrenci için alkış istiyorum gençler." Bütün sınıf gülerek alkış tutarken Miyeon kendi kendine mırıldandı. "Salağa yatıyor bir de!"
Jeno, arkasında oturan Minho'nun kulağına yetişip Bae Joohyun'un imâ ettiği şeyi anlattığı anda Minho ağzı açık bir şekilde hocasına baktı. "Hiç yakıştıramadım hocam."
Bütün sınıf iyice ses çıkarmaya ve dağılmaya başlamasıyla el çırptı Bae Joohyun. Ardından üzerine topladığı bütün ilgi ve dikkat ile gülümsedi. "Şimdi dersin bitmesine son on dakika kala, kura ile proje vereceğim hepinizi."
Seungmin elini kaldırdı. "Ama kura için isim yazıp toplamamız zaten on dakikamızı alır hocam?" Bae Joohyun güldü. "İsim kartları zaten hazır. Sadece seçip, görev vermek kaldı çocuğum." Seungmin gülümseyerek önüne döndü.
Bae Joohyun çektiği üç kartı açıkladı. "Kim Seungmin, Lee Minho, Cho Miyeon." Miyeon anında defterindeki bakışlarını, şaşkınlıkla hocasına çevirdi. Ardından ürkek bakışlarla, sıra arkadaşı olan o iki oğlana çevirdi. Seungmin gülümseyerek el sallarken, Minho elindeki kalemle oynuyordu.
"Bu üç kişi Tales'in hayatını ve teoremlerini araştıracak ve bununla ilgili bana sunum yapacaksınız çocuklar. Miyeon, Seungmin ve Minho; konunuzu not edin çocuklar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Things 💢 miyeon + lee know ✔
FanfictionMiyeon, sınıf arkadaşı Minho hakkında yanlış düşüncelere sahipti. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk MinYeon kitabıdır.