Aynı anda kalemlikte bulunan kaleme uzanması ile Miyeon ve Minho'nun birer birer kalpleri hızlandı. Minho, bu hisin hoşuna gitmesiyle her şeyden habersiz gülümserken Miyeon, kalbine lanetler yağdırıyordu.
"Aptalsın Miyeon." Kendi kendine mırıldanmanın ardından elini geri çekti. Minho, kalemlikte bulunan kalemi eline alıp ekranda yazılı olan bilgileri not almaya başladı. Her şeyden habersiz not almaya devam eden Seungmin bir anlık boşluğuna denk gelmesi ile gülümseyerek mırıldandı. "Keşke yanımızda Shuhua da olsa."
Miyeon kaşlarını çatmanın ardından, masanın üzerinden Seungmin'in üzerine eğildi. "Anlamadım?" Seungmin şaşkınlıkla gözlerini büyütürken Minho mırıldandı. "Salağın tekisin."
Seungmin iç çekti. "Anlamadıysan da gerçekten şaşırırım Miyeon. Zaten bütün sınıf benim Shuhua'ya olan hislerimin farkında!" Miyeon güldü. "Şaşır o zaman Seungmin! Ayrıca bunu gidip Shuhua'ya söylesem?" Seungmin güldü ve omuz silkti. "Sadece işim kolaylaşır, öyle değil mi?"
Minho bitirdiği notlarla birlikte kalemi kalemliğe geri koydu. Ardından elindeki ajandanın kapağını kapattı. "Teorilerden birinin notları bitti. Sadece temiz bir kağıda işlemesi kaldı." Minho tekrar kaşlarını çattı. "Bugün Bayan Bae, sizce de çok kötü şeyler imâ etmedi mi? Jeno söylemese, sınıfta tek anlamayan biri olarak ben kalacaktım!"
Miyeon, bir anlık cesaret ile güldü. "Müthiş bir oyuncusun Minho!" Minho, kaşlarını çatarak, 'anlamadım' dercesine Miyeon'a bakıyordu. Miyeon bakışları anlamasıyla birlikte iç çekti. Büyük bir hızla şu anlık biten notlardan ötürü defterini kapatıp kalemini kalemliğr geri koydu. Ardından tüm eşyaları saniyeler içerisinde çantasına attı ve ayağa kalktı.
"Sana sahip olmak isterdim, yazan bir erkek hakkında saf olduğunu düşünmemi bekleme benden Minho. Sen gerçek bir oyuncusun! Bu arada, iyi günler Seungmin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Things 💢 miyeon + lee know ✔
FanfictionMiyeon, sınıf arkadaşı Minho hakkında yanlış düşüncelere sahipti. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'de ki ilk MinYeon kitabıdır.