0.2

3.2K 204 123
                                    

Shuhua teneffüs zili çalar çalmaz hocanın çıkmasını bile beklemeden sınıftan koşarak çıkmış ve Miyeon'un sınıfına doğru yetişmeye çalışıyordu. Hem Miyeon'u koruyacak, hem de Minho'nun en yakın arkadaşı ve sevdiği çocuk olan Seungmin'i görecekti. Shuhua her türlü kazançlıydı.

Shuhua kapıyı tıklatmadan içeri girdiği anda Miyeon başını utançla eğdi. Dersin matematik olduğunu, okulun tek matematik hocası olan Bae Joohyun'u görmesiyle anladı. Sınıf şaşkınlıkla ve gülerek Shuhua'ya bakanlar olarak ikiye ayrılıyordu. Miyeon, Shuhua'ya bakarak ağzını oynattı. "Çıksana dışarı"

Minho güldü. "Hocam, önemli bir şey var sanırım. Blok dersi başka zaman yapsak? Shuhua, nefes nefese kalmış." Shuhua sinirli bakışlarını Minho'ya çevirdi. Bayan Bae güldü. "Kısaca dersten sıkıldık, desene Minho." Minho başını olumsuzca salladı. "Hayır, kesinlikle öyle bir şey ima etmedim." Bayan Bae masanın üzerinden kitaplarını alıp gülümsedi. "Pekâlâ. İyi teneffüsler." Sınıftan çıktığı anda herkes sevinç nidaları kopardılar.

Bütün okul Bayan Bae'yi çok çok sevse de branşı derslerin sıkıcı geçmesine yol açıyordu, genel olarak.

Shuhua, Miyeon'un ön sırasında oturan kızın yerinden kalkıp sınıftan çıkması ile oturdu. "Seni korumaya geldim." Miyeon güldü. "Dua et ki dersimiz Joohyun hocadaydı!" Shuhua gözlerini kapattı ve elini göğsünün üzerine koydu. "Zaten ne kadar şükrettiğimi bilemezsin!"

Shuhua; Minho, Seungmin ve Jisung'un sınıftan çıktıklarını gördüğü anda göz devirdi. "Minho'yu çok severdim. Bak, seviyorum değil, severdim!" Miyeon elindeki kalemle defterini karalarken konuştu. "Ben de seviyordum. Yani çok iyi biri gibi geliyordu gözüme. Bu mesajdan sonra kendisine kin ve nefret beslemeye başladım!"

Shuhua iç çekti. "Bence çık karşısına. Direkt, bana böyle yazdın, terbiyesiz herif falan de." Miyeon kaşlarını kaldırdı. "Sen olsan, diyebilir miydin?" Shuhua sıkıntıyla nefesini dışarı verdi. "Ama bu şekilde ilerleyemeyiz." Miyeon iç çekti. "Biliyorum ancak..."

Sınıfın camından ayrılan Wooyoung gülerek yanlarına geldi, Shuhua ve Miyeon'un. "Siz ikiniz, böyle içli içli ne konuşuyorsunuz?" Shuhua oturduğu sırada kenara kaydı. Wooyoung yanına oturduğu anda sıkıntıyla fısıldadı Miyeon. "Minho bana sosyal medyadan, sana sahip olmak isterdim, yazdı."

Wooyoung kaşlarını kaldırdı. "İyi de, Minho'nun telefonu tamirde." Shuhua göz devirdi. "Başkasının telefonundan da girebilir hesabına!" Wooyoung omuz silkti. "Elimden bir şey gelebilirse çekinmeden söyleyin." Shuhua gülümsedi. "Aslında döv-" Anında Shuhua'nın sözünü kesti Miyeon. "Yok Wooyoung. Teşekkürler."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Wrong Things 💢 miyeon + lee know ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin