Asla vazgeçmeyin, kaybedenler yalnızca vazgeçenlerdir.ARAS KORKUSUZ
Dünyanın hiç tanımadığı bir adam kendisini gizleyen ve sadece kız arkadaşına görünen bir adam robot yapıyor bu yüzden etrafta fazla gözükemiyor sadece bir kişi hariç sevdiği kıza. Sevgilisini çok seviyor. Birgün özel doktoruna gidiyor ve bütün hayalleri yıkılıyor.
Sizce ne olmuş olmalı?
************************
ADA KAHRAMAN
Dünyanın en saf en dürüst kızı. Kendinden çok sevdiği erkek arkadaşı ve bilmezlik erkek arkadaşını sadece ismini ve hislerini bilen bir kız hayatınacımasızlığını en çok tatmış bir kız öylesine ve yaşadıklarını unutamayan bir kız. Sevgilisini o kadar çok seven ve ne kadar tanımak sizde kalbi tanımamasına yüz tutan sevgisini bilerek yetinden bir kız savaşçı bir kız yenilmeyen ayakta duran sevildiğini bilen biri
Sizce öğrenebilecekmi gercekleri?
Öğrenince duyguları değişecekmi?
İnsanlar ne garip varlıklardırlar. Cok güzel bir mizanı ve duygularu vardır kalbideki sevginin tamamını bulmuştu bunlar. Belkide o duydgular ayakta tutuyordu belkide sevilmek ayakta tutuyordu onlar kelimelere dokemeyecek kadar acımıştı canları ama ayakta kalmaları lazımdı onların kalplarinin dünyaları belki tekrar donecekleri aileleri yoktu onların ama yine onlar aile olmaya yoğunlaştı. Nekadar yopunlaşırsa yoğunlaşsınlar olamıyorlardı tekrar belkide geçmişti zamanları Birbirlerini tamamlamıştı bir elmanın yarısı gibiydiler sadece kalplerindeki tanıma hissi yetmişti. Cok garipti onların duyguları bunlar yetmişti büyük bir volkanın patlamasına fakat büyük bir sonrunalrı acaba neydi?
******************************
Evet arkadaşlar tanıtımı yayımladım. Şimdi 1. Bölümü Pazartesi günü yollayacağım.
Beğenilerinizi ve sorularınızı yorumlamayı unutmayın öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamansız Sırlar
Science Fictionİnsan sevdiğini uğruna neler yapmaz ki bu da böyleydi hikayemizin duygularını aktarabileceğimiz, bir düşünce mevsimi durup durup sevdiğinizi anlayabileceksiniz onun için fedakarlıklarınız gidecek beyninizi yönlendirilemeyecek düşünceleriniz yok ol...