Kapitola 7

382 26 2
                                    

Když jsme přiletěli na základnu tak nás hned obklíčilo asi deset agentů. Coulson se činil. Dokázal sehnat všechny lidi co byli věrní S.H.I.E.L.D.u a všichni byli zde. Možná bych ho i pochválila, kdyby ti agenti nenasadili pouta Buckymu. „Co to děláte?" vykřikla jsem. „Ředitel nám přikázal, abychom ho odvedli do vazby. Bude vyslechnut a poté se rozhodne co s ním." „Coulsone to nemůžete. On zachránil Emily před Hydrou. Zachránil i Kapitána tak proč ho sakra odvádíte do vazby?" Křičela jsem naštvaně, až mi museli nějací agenti zastoupit cestu, abych Coulsonovi neublížila. „Slečno Jacksonová neřvěte na mě. Je to preventivní opatření. Nevíme čeho je schopný a musíme ho vyslechnout. Přece jen pracoval pro Hydru. Může mít užitečné informace." Tímto ukončil celou naší konverzaci a odešel do své kanceláře. Šla jsem teda do zasedací místnosti s Kapitánem v patách. Když jsem vešla dovnitř, překvapením jsem zkoprněla. Byli tam všichni z týmu Avengers. Tak dlouho jsem je neviděla. Thor seděl vedle Jane a držel jí za ruku. Tony se zase pokoušel dostat k tajným souborům S.H.I.E.L.D.u jako vždy. Bruce listoval v nějakém vědeckém časopise. Clint seděl vedle Natashy která, když jsem se podívala lépe, byla těhotná. Nejlepší agentka šla na mateřskou. „Ahoj" pozdravila jsem všechny s úsměvem na rtech. „Ahoj Jen. Všem je nám moc líto co se stalo Emily" řekla se smutkem v hlase Natasha. Než jsem stihla cokoliv odpovědět rozlétly se dveře. Do místnosti vešel Coulson. „Všichni se posaďte, potřebuju s vámi mluvit." Všichni jsme se posadili na svá místa. Divila jsem se proč je Coulson tak nabručený. „Zajali jsme Jamese Barnese alias Winter Soldier. Bohužel nám nechce nic prozradit. Přiveďte ho." Do sálu vstoupili čtyři agenti, kteří vedli Buckyho v poutech. Byl od krve, takže na odpovědi šli násilnou formou. „To je ten chlap co se pokusil zabít Furryho?" zeptal se Tony. „Ano to je přesně on. Pokusil se zabít Furryho a ještě k tomu pracoval pro Hydru. Nevíme, jestli stále nepracuje. Je tedy náš nepřítel." Tony se zvedl ze svého místa, přistoupil k Buckymu a dal mu pěstí do nosu. „ Proč jsi to sakra udělal?" vyjela jsem na něj. „Jenifer, ten chlap se pokusil zabít Furryho a dokonce i Kapitána. To on vlastně může za zničení S.H.I.E.L.D.u. A ty se mě ptáš, proč jsem to udělal? Byl jsem ještě milý, on si zaslouží něco horšího než je rána do nosu." Vypadalo to, že všichni tady ho nenáviděli. Podívala jsem se s prosbou v očích na Kapitána. „Tony uklidni se. Bucky zachránil život Emily před Hydrou. Mě zachránil před utopením. On už nepracuje pro Hydru. Navíc Hydra mu mazala vzpomínky a jen ho využívala." Snažil se všechny uklidnit Steve, jenže marně. „To ho ale neomlouvá z těch zločinů, co udělal" začal křičet naštvaně Tony. „Ne to mě neomlouvá. Jenže já musím pryč. Je tu možnost že je Emily v pořádku a je jen v zajetí Hydry" řekl Bucky s takovou naléhavostí v hlase, až mi ho bylo líto. „Nepřipadá v úvahu. Odveďte ho zpět do cely. Vy ostatní můžete jít spát. Zítra ráno chci Natasho abys ho přišla vyslechnout. Ty už z něj všechno dostaneš." To bylo vše. Zase se šel zavřít do své kanceláře. Zvedla jsem se a šla jsem do svého pokoje.

Mrazivé AlpyKde žijí příběhy. Začni objevovat