Vicdansız kobralar oy versenize size burda ücretsiz ders veriyorum.Canımı sıkmayın oy verin.
Konu :Sevgiliden Ayrılma
Sevgilinden ayrılman için önce sevgilin olması lazım ve senin ayrılmadan önce sevgilin varsa şunu sormak istiyorum sen onu seviyorsun o seni seviyor o nasıl oluyor onu nasıl beceriyosunuz siz?Ben onu hiç beceremedim.Birini sevdim ama iş noktadan sonra ilerlemedi.Neyse ciddiyet derse başlıyorum.
Birileriyle önemli şeyler paylaştığında ,sevgi ve aşk gibi, o kişinin hafızanda ve kalbinde kapladığı alan artıyor.Ve her insanı unutmak için belli bir süre gerektiğini söylüyor uzmanlar. 17 ay 22gün .Peki ya kalbimden silmek? Onun için de gerekli olan süre ne kadar sürer? Ve birine gerçekten aşıksanız onu silmeniz mümkün değil sadece hatırlamamanız mümkün.O yüzden belki resimlerini atarsın,yıl dönümlerinde verdiği hediyeleri atarsın,dinlediğiniz tüm aşk şarkılarını dinlememeye yemin edersin belki .Unuttum sanarsın sadece. Onu unutmaya çalışmak bile onu hatırlaman için bir sebeptir.
Şimdi asıl soru o zalimi nasıl unutucam hocam? Cevap basit yavrum.Bırakıcaksın.Sen silemezsin ki onu zaten .Zaman üstüne birşeyler karalar ancak...
Mesela bırak her sabah onunla uyanmayı.Güneşle uyan .Onla değil güneşle aç gözlerini.Ağlama öyle boşu boşuna sen ağlayınca merhamet edip dönmeyecek o.Normal yaşa .Sanki birşey olmamış gibi müzik dinle içinde onu aramadan. Çikolata yeme ! Çok zor biliyorum ama değmeyen biri için kilo alma.En önemlisi uyu lan.Yat zıbar. Uyurken aklına gelmez.Gerçi aşk acısı çekerken uyku bile tatsız da.Papatya çayı ic ,uyku ilacı al tıp ilerledi artık bebeğim.
Sonra nefes al.Derin derin .Ve arkadaşlarla takıl. Sen şimdi onları ihmal etmişsindir sevgili yaptım diye.
Özetle;Yaşa.Yaşabildiğin gibi ister mutsuz ister mutlu.Önce yaşamaya tekrar başla.Sonra unutursun.ÖRNEKLER:
Kızımız şerefsiz sevgilisi tarafından terk edilmiştir.Ağlamaktan gözleri çıkmıştır.Sabahtan beri facede twitter da eski sevgiliye yapmadığı gider sokmadığı laf kalmamıştır.Tüm resimler silinmiş ortak facede ikinci ad yazan yerde sevgilisinin adı silinmiştir.Kahve ve çikolataya vurmustur kendini.Eski sevgiliside instagrama başka bir kızla fotoğraf atıp alemler diyor .Bu kız ne yapsı. Adostlar.Sıra sende .Make your choice.
A)Hiçbir şey yapmasın.
B)Özelden arayıp arabesk dinletsin .
C)O da dışarı çıkıp fotoğraflar atsın.
D)Çocuğa nesaj atsın.
CEVAPLARI
A)Kadınız lan biz bişey yapmadan duramayız.Yoksa kudururuz hasetten.
B)Ya kaldımı böyle numaralar .Bu olay 19.yüzyılda Rönesans'la bitti .Dur bi dakika Rönesans hangi yıla denk geliyordu tam olarak ?
C) Ha o da fotoğraf atsın çocukta görüp it gibi kıskandığını anlasın.Çossunda coşsun.Ona inat yaptığını anlar mutlu olur karaktersiz köpek.
D)Çocuğa mesaj atsın tamam da nasıl bir mesaj .Çocuk kızın resimi gördüğünü biliyor.Öyle bir mesaj atmalı ki hem kıskanmadığını hem de hayata döndüğünü görmeli.
"Canım senden bi ricam olacak .Şu fotoğrafta arkada bi arkadaşın var.Onun telini verir misin?"
Bu mesajla çocuk onu kıskandırmak istediğine anlıyacak ama kendisi de zora girecek. Vermese kız neden ya bana hala aşık mısın?der.Verirse eski sevgilisine erkek ayarlayan yavşak konumuna düşer.Yani her durumda kötü hisseder.Görev tamamlanır.
Unutma ! Terkedilince onu unutmak yerine canını yak ve hayatına devam et .
Burada doğum günümdü o yüzden az yazabildim.*Diğer kitabım Tatlı Cinayet Günlüğü'nüne de beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İçin Hazırlık Okulu
RandomBen öğretmeniniz Bayan Aşık.Şu an okumaya başladığın kitap bir okul aslında.Dur hemen korkup kapatma.Yıllarca okuldan ne çektiğini biliyorum. Önce bir dinle. Bu okul aşk ve onun muazzam acısı hakkında. Sevgilisinden ayrılanlar ya da hayatında en az...