KONU:ORTAK ALANLAR
Öncelikle söylemeliyim ki bu kitabı yazmamım sebebi farkımda bile olmayan tüm soyağacını bilmeme rağmen adımı bile bilmeyen kahpe delikanlıya duyduğum acınası aşk .Bende siz zavallı aşık okuyucularım gibi aşk acısı çekiyorum.Burada oy oranı yükselsin 194 kişiden 19 oy ayıp valla tüh sizin sifatiyinize
Birinden hoşlanmaya başlamanın en talihsiz yani onun size olan duygularından emin olamadığımız kritik umutsuz zamanlardır.Bir bakıyor bir bakmıyor .Bunu çok tecrübe etmiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki sinir bozucu.Yani bir gün önce defalarca göz göze gelip onlarca kez karşılaşırken bir sonra ki gün hiç karşılaşmamamız ve bakmıyor olması akıllara "Acaba ?"sorusunu getirmiyor değil.Seviyor mu sevmiyor mu ? Bakıyor mu bakmıyor mu ? Özellikle ikinci durum tüm kız kankalarının illallah ettiği bir konudur.Onu sonra şey yaparız.
"Çözüm ne peki canım pek tatlı hocam ❔"dermişsiniz gibi geliyor bana .Kulağım çınladı yani .Cevap veriyorum :Fişne fişne suyu
Tamam kötüydü eğer hala intihar etmediysen devam edeyim.
KENDİNİ ONA FARKETTİR.
Şu anda da biz bilmiyormuyduk sanki koduğumun salağı o iş öyle olmuyor dediğiniz duyumsar gibi oldum yapmayın ayıp!Hocaya denmez öyle ağzınız burnunuz sürtüşür kızışır sonra.
Olur yavrum olur gülüm yeter ki doğru yolu seç sen.Tabi bunun içinde izlemen gereken bazı adımlar var .Hatta bayağı bir adım var .İstersen başlayalım .
↪KURAL 1:Müzik ruhun gıdası derler İsviçreli bilim adamları.Yani onlara aitte olmaya bilir ama her halt hakkında bir fikirleri var kappelerin.
Onu gözlemle ulaşabildiğin kadae bilgi edin onunla ilgili .ilk iş kankilerinden ne tür müzik seviyor senin ki öğren.Sonra bu sanatçıları ve şarkılarını telefona indir.Gece gündüz dinle .Ezberle .Ne işe yarar hocam diyeceksiniz ? Sizde çok soru sorar oldunuz hayırdır abisi.
Mesela ;yolda kankingillerle mal mal ilerlerkene kankan titreşime geçmiş gibiseni titretiyor.Anam o da ne senin ki arkada.Hemen hızını düşürürsün seni duyabileceği mesafeye gelirsin.Patlatırsın en sevdiği şarkıdan bir kuple zaten ister istemez kulağı sana kayar .Sana bi sempati duyar.Mesela yolda bir erkek Christina Aguilera -Save me from myself'i söylese yekten evlenirim.Ha unutmadan eğer sesin götüm gibiyse hiç söyleme .Çocuk senden daha soğur .Zaten 0 noktasında eksilere kayar.
Demek ki birinci kural neymiş?
Müzik
↪KURAL 2:GÖZ ÖNÜNDE OL
Gözden ırak gönülden Şam demiş canım atalarım .O tam öyle değildi galiba ama neyse.Şimdi göz aşinalığı önemli canısı.Eğer sürekli onun baktığı yerde olursan seni iyi kötü hafızasına atar.Senden laf açıldı mı Ha o kız\erkek mi onu görüyorum ben ya der. En azından bir kulağını çınlatır.
Kural iki der ki :Göz önünde ol yavru kurt
↪KURAL 3:Cool Görün
Seni sürekli görmesi önemli ama eğer iyi görünmezsen onun için her gün gördüğü silik bir tip ya da daha da beteri ezik biri olarak kalırsın.Kendine bak.Özellikle etrafına daha iyi bak.Baktın ki o geliyor hemen cool şeylerden yada onun hoşuna gidecek şeylerden konuş.Tatlı olur yani.Bi karizma yaparsın .
Ve saçma sapan zamanlarda gelir genelde sevdicekler.Mesela kankanla hayvanca gülerken gelir.Ya da üstüne biseyler döküldüğünde o anlara dikkat et.Az usturuplu gül.Hunharca bağırma Hahahahahhahahahahahahaahahahhahaaha diye .
Kural 3 buyurur ki ;Kurt Cobain kadar cool ol
↪KURAL 4 :ÇOKTA SEY YAPMAMAK
Benimde en beceremediğim olaydır bu .Ama sen yapabilirsin Takaşi.Cok bakma yiyecek gibi .Psikoloji okuyon abiler diyor ki insan kendini takmayanı takar.Sen şu an onu tavlamak için bunu okuyorsan ki okuyorsun abiler doğru o zaman.Boşuna cemaatlarin başına onlar geçmiyor yani.
Cidden işe yarıyor ben bir hafta o kappenin suratını görmek icin kendimi yırttım bakmadı. Bir hafta hiç teneffüslere çıkmadım.Çıksamda onu takmadım .Koridorun başında nöbet tutuyordu az kalsın
Kısacası olursa olur olmazsa da çok şeetme.
ÖRNEK:Kızımızın aylardır uğruna öldüğü bir kahpe var ve 6 sonra taşınıyor.Kız bakınca bakıyor ama bazende bakmayarak kızı hayattan soğutuyor.Kız çocuğun e okul fotoğrafını bile bulmuş o derece yani. E OKUL. E O K U L diyorum .Kız ne yapsın?
A)Gitsin söylesin çat diye .
B)Uzaktan devam etsinler.
C)Arkadaşlarını aracı olarak soksun onları konuştursun .
D)Tanışmaya çalışsın . Ortak konulardan girsin.
Make your choice.
CEVAPLAR:
A)Oğlumuz yine kızımızın koridorunda kankalarıyla turluyor.Kankaları öğretmenler odasına giriyor anlık bir cesaretle çocuk yanlız.Masum kızım gidip diyor ki "Ben senden hoşlanıyorum .Uzun zamandır seni takip ediyorum. Sende sürekli bizim koridordasın o zaman sende bana karşı boş değilsin herhalde ."Utanmaz kepaze kevaşe ve kahpe olan oğlumuz diyor ki "Ya ben Buse için burdayım."Kızımız Buse'yi çıkaramıyor."Hangi Buse bu ya ?"
"Ya sarışın uzun olan hani sürekli siyah giyiyor."
"Haa o mu o bizim sınıfta ya ."
"Valla de .Yapsana onla aramızı kanka."
"Ne Demek ya yaparız.Ben ögrenirim var mı sevgilisi hallederiz yani kanka."
"Cidden mi saol karşim bu kıyağını unutmam."
Noldu lan az önce .Sevdiceğinle kanki oldun salak yavrum .Üstüne çocuğu Buse kaptı .Yapma günah kendine.
B)Bunu duymamış kabul ediyorum aşık adam durur mu yerinde gerekirse gurursuzca aşığım der.
C)Bak yavrum bu tür işlerde ilk kuraldır kankalar kappedir lafı yanlış yanlış taşırlar olacak işi bile bozarlar.Kankanı kullanma.Yapma.
D)Yağız oğlan kantine inmektedir .Kızda çayını alıp yukarı çıkmaktadır.Merdivenlerede bilerek oğlumuza çarpar ve çayı kendi koluna döker (sakın ola sevdiceginizin üstüne dökmeyin)Acı çekermiş gibi yapar. Oğlumuz vicdan azabıyla İyi misin değilsin derken kızda derki bana bir gömlek borçlusun bunu giyemem .Çocuk der ki ne kadar cool bir kişi .Sonra da ordan muhabbete girer yürürsün The End
Sonuç şu ki hiçbir kural işlemez nasip olmadıktan sonra nasipse sen istemesende olur .
Not: hocanız emoji kullanmayı öğrendi o kadar cahildi zaten anlamışsınızdır.
Son not: Oy verin be kappeler*Diğer kitabım Tatlı Cinayet Günlüğü'nüne de beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İçin Hazırlık Okulu
DiversosBen öğretmeniniz Bayan Aşık.Şu an okumaya başladığın kitap bir okul aslında.Dur hemen korkup kapatma.Yıllarca okuldan ne çektiğini biliyorum. Önce bir dinle. Bu okul aşk ve onun muazzam acısı hakkında. Sevgilisinden ayrılanlar ya da hayatında en az...