21 (5/7)

650 20 2
                                    

Wasze spotkanie (Jimin)

Jimin:

Właśnie szykowałaś się do kąpieli, stałaś w samej bieliźnie u siebie w pokoju trzymając ręcznik i parę kosmetyków. Spytasz pewnie po co tak stałaś, a no zastanawiałaś się po prostu czy wszystko masz aby ponownie się nie wracać. Piżamę już miałaś w łazience więc nie była ona problemem. Gdy wreszcie wzięłaś wszystko poszłaś do łazienki gdzie już mył się twój chłopak w wannie korzystając z tego że ty się tak długo szykowałaś. Zarumieniłaś się na widok jego pięknego ciała, miałaś ochotę je zmacać... CAŁE.

- O hej kochanie - ocknęłaś się słysząc twój ukochany głos i spojrzałaś na niego.

- Y-y... Hej - zarumieniłaś się jeszcze mocniej i spuściłaś głowę. - Przepraszam... Nie wiedziałam że tu jesteś... - szepnęłaś zawstydzona

- Spokojnie słoneczko, w tej wannie jest dużo miejsca, jeśli chcesz możesz dołączyć - uśmiechnął się cwaniacko patrząc na ciebie co jeszcze bardziej cię onieśmieliło ale zgodziłaś się.

Usiadłaś niepewnie między jego nogami tyłem. Poczułaś przyjemny dreszcz gdy objął cię w tali i składał parę niewinnych pocałunków na twojej szyi abyś się rozluźniła co oczywiście po chwili się stało gdyż mu ufałaś, wiedziałaś że nie zrobi nic na co byś się nie zgodziła, to po prostu miłość no.

____________________________________

Ohayo! Jak wam
minęła niedziela?

BTS SnapChatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz