Wasze spotkanie (JK)
Jungkook:
Leżałaś sobie spokojnie u siebie w pokoju na totalnym chillout'cie aż nagle zadzwonił do ciebie twój chłopak. Było grubo po północy przez co się zdziwiłaś bo miał na rano pracę.
- Halo? - spytałaś przykładając telefon do ucha.
- Hej kochanie - odezwał się do ciebie twój chłopak wesołym głosem dzięki czemu się uspokoiłaś, bo przez tak późny telefon od niego zaczęłaś się martwić że mogło się coś stać.
- Oh hej - uśmiechnęłaś się do siebie, no bo przecież on tego nie mógł zobaczyć. - Coś się stało że dzwonisz tak późno? - Spytałaś ciekawskim głosem.
- Chciałbym się z tobą zobaczyć, najlepiej jak najszybciej się da! - Mówił podekscytowany na co ty się cicho zaśmiałaś.
- Ale kochanie, jest prawie pierwsza w nocy. Nie możemy się jutro spotkać jak wrócisz z pracy? - Owinęłaś się kocykiem, bo zrobiło ci się chłodniej.
- Uh... No dobrze... - Odpowiedział zasmuconym głosem. - To dobranoc kochanie...
- Dobranoc króliczku i proszę nie bądź smutny, kocham cię - zrobiło ci się głupio gdy usłyszałaś jego smutny głos aczkolwiek no nie będziesz się przecież teraz ubierać i do niego lecieć.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yahoo~ czy ktoś jeszcze o mnie pamięta? 🥺
W każdym razie mam ogłoszenia parafialne i pytanie do was.
Chciałabym już ostatecznie zakończyć pisanie tej książki i zacząć coś zupełnie nowego usuwając tamte dwie albo trzy stare książki. Nowa książka była by o dwóch lesbijkach i miłości, która się między nimi utworzy całkiem niespodziewanie. Co myślicie?
CZYTASZ
BTS SnapChat
FanfictionBędzie to opowieść o reakcjach naszych chłopców poprzez Snapchat nic dodać nic ująć