>
Roxana : Mama , ce mi-ai luat de Craciun?
Mama : Uite-te in camera mea.
*in camera gaseste o cutie de 1 metru 90 ambalata si sunete*
*Roxana deschide cadoul*
Roxana : Nu cred , mi l-ai luat pe Harry?! ESTI CEA MAI BUN MAMA! Te iubesc!
Mama : Eu te las cu Henry , ma duc sa-mi beau ceaiul.
Roxana deschide cutia si ii i-a bucata de scotch de la gura lui Harr si-l aseaza pe pat.
Roxana : Oh , Doamne! Am cea mai buna mama din univers , nu cred esti tu? Visez?!
Harry : Oameni nebuni! Da-mi drumul!
Roxana : Si eu te iubesc , pisi , acum , ce zici sa ne jucam asa putin? *zambet-pervers*
Harry : Oh , Doamne , ZAYNI-CORN , UNDE ESTI?
*intre timp la Scooby-Doo*
Scooby : Deci zici ca cineva l-a rapit Harry Styles?
Paul : Da , se ducea la magazin pentru cartofi si nu a mai venit!
Shaggy : Cartofi zici?
Velma : Nu e timpul de mancare , trebuie sa-l gasim pe Harry!
Daphne : Oh Doamne , Harry Styles e asa dragut , pe cine pacalesc e frumos , la naiba e secsi , nici nu mai stiu ce sa zic!
Freddy : *tuse falsa*
Zayn : HEEI , EU SUNT SECSII!
Niall : Eu tot la cartofi ma gandesc.
Shaggy : Si eu! Mi-am gasit fratele din alta mama!
Freddy : Gata , toata lumea in masina , o sa urmarim aceste urme de roti de masina!
*in masina*
Zayn : Da-te de pe mine , Niall!
Niall : Nu pot , daca ma mai misc un milimetru o sa dau cu fata de fundul lui Paul.
*Zayn il impinge pe Niall*
Niall : Oh , Doamne! SFANT PATEU! MOR! LESINEZ! SA MA AJUTE CINEVA! SCOOBY DOO , UNDE ESTI TUUUUUUU?
Scooby : SUB ZAYN!
Zayn : Oh , buna Scooby. Nu te-am vazut!
Louis : CINE M-A MUSCAT DE PICIOR?
Shaggy : Oh , scuze. Mi-e foame.
Liam : CE CAUTA LINGURI AICI?!
Shaggy : Sunt pentru inghetata.
Niall : VREAU SI EU INGHETATA!
Si au pornit la drum
*la casa lui Roxana*
Harry : Esti nebuna , da-mi drumu! Sa ma ajute cineva , NEBUNA ASTA M-A LEGAT DE PAT SI MI-A RUPT TRICOUL , OAMENI BUNI! CINEVA? ALOO!
Roxana : Ho , ma nebunule. Nu te aude nimeni , taci din gura! Ma doare capul din cauza ta!
Mama : Eu merg dupa cartofi , sa va distrati!
Harry : FIINTE NEBUNE , AJUTOR! SA MA AJUTE CINEVA , DE CE STAU INTR-O CASA CU UN COPIL DISPERAT SI DE CE A ADUS O TIGAIE?! SA MA-
*Roxana il loveste cu tigaia in cap*
Harry inainte sa lesine : De ce sunteti trei?
*in Masina Misterelor*
Velma : JINKIES! O sa mor starcita ca o placinta!
Louis : Paul , mama. DE CE PUTE IN HALUL ASTA?!
Scooby : Imi pare rau.
Freddy : Urmele se opresc la casa asta.
Velma : Dupa calculele mele... , am facut un grafic pe calculator , staticile ca Harry sa-
Louis : vorbeste romaneste femeie.
Velma : Harry trebuie sa fie in aceasta casa. Na , destul de romaneste?! Jinkies , ce oameni.
Toti se dau jos din masina si se duc la usa casei. Louis ciocane la usa.
Roxana : OMG ,One Direction?!
Liam : In persoana , ne lasi sa verficam casa?
Roxana : Uhm , nu ar fi o idee buna , mama a gatit .. ahm ... varza si miroase a ... uhm ... a besini . Da... asa miroase.
Scooby : Si eu vreau varza!
Roxana : Ce nai- . Iesiti toti acum din casa mea! Lasati-mi figiderul. Nu! Pune vaza mamei la loc! Da manelele alea mai incet ! STAI ,CE. CE PISICII LUI MAMA FACETI PE TARAF TV?
Velma : L-am gasit pe Harry in debara!
Daphne : Oh Doamne , Horold frumos secsi ce esti tu , ne-am speriat de moarte!
Roxana : Ce? Nu! Lasati-mi cadoul de Craciun!
Louis : In loc sa-mi petrec ziua de nastere acasa eu trebuie sa caut un nenorocit buclat nebun si secsiii care a fost furat de mama unui directioner cand cumpara cartofi. Totul normal.
Heeei :3 este primul cu Harry pe care il fac pentru Craciun si o sa pun capitole cat de repede si multe pot. Sper sa va placa si sper sa fie macar putin amuzant. E lung si abia l-am terminat si scriu de ceva vreme la el si imi pare rau daca sunt greseli .
HAPPY B-DAY LOUIS! Copilasul meu a crescut *lacrima*. Ma rog nu o mai lungesc atat pentru ca nu cred ca o sa cititi. Apropo daca o sa comenteze cineva. Ce va adus "mosul"?Asa , ma rog. Multumesc pentru numarul de citiri , voturi si comentari. Ly all! ,❤❤❤