Va multumesc din suflet pentru +1800 de citiri. Numarul creste foarte repede si va multumesc din inima! Sunteti geniali
A fost odată ca niciodată , un baiețel cârlionțat. Era un copil deștept , apreciat de mă-sa și de cei din jur. Într-o zi , mă-sa a dat colțu'. Așa că a rămas cu taică-su. A fost așa devastat , încat nu a mai dat nimănui din colivă la înmormântare.
Într-o zi , prințul Harreh Cel De Haur a fugit de acasă datorită soției tatălui său , care nu l-a mai lăsat să asculte manele. Numai cu Salam se simțea în largu' lui după ce mă-sa și-a dat duhul.
Alergând prin pădure , Harreh Cel De Haur găsi o cocioabă părăsită în mijlocu' câmpului. Fară să bată la ușă , a intrat în casă. La masă se aflau patru ființe. Louis aka Copilul De Hargint , Liam aka Picior De Fer' , Zayn aka Freză De Milioane și bineînteles Niall aka HungryMan.
Zayn [Freză de Milioane] : Hauite! Havem vizitatori.
Liam [Picior de Fer'] : Ce te-aduce pe aici , prințule Harreh Cel De Haur?
Harry [Harreh Cel De Haur] : Ham venit , nu mai suportam stresul de hacasă. Haici sper să nu mă judecați pentru că hascult manele.Manelele e veața' mea!
Niall [HungryMan] : Oh , dar vai ,tu. Ce coincidență, tocmai compuneam o manea.
Louis [Copilul de Hargint] : Esti bine venit , dragă Harreh. Ne bucurăm că hai venit haici , ești un om cu mare valoare după cum se spune prin sat.
Harreh Cel De Haur : Oh , dai vai! Îți mulțumesc , Copilule De Hargint. Așa , ham mare valoare? Mulțumesc , tu ai adevarata valoare în suflet!
o sa fie și o a doua parte. sper să vă placă! :)