Heyaa <3 +2,3K?! Am mai spus ca va iubesc ? <3 <3 Mda , e partea a III a din seria Harreh si cei 4 pitici si cred ca si ultima , apoi voi incepe cu capitole normale :D.. :|. Cred ca o stiti cu totii pe Domnita Unicubeu cea de la Adventure Time si cred ca stiti si ca vorbeste coreeana. :|..
*La cârciumă*
Louis : Dominta Unicubeu, ce vă aduce pe la noi?
Domnita Unicubeu : Nanjaeng-i wangja ja Harreh geum eun keun munjegaissda!
Liam : Nu înțeleg.
Niall : A spus că prințul Harreh Cel De Haur are probleme. Ce s-a întâmpla? *întreabă dramatc*
Domnita Unicubeu : Teilleoneum hwang-geum meoli neun geuege sagwa jungdog!
Niall : A spus ca Taylor Floci De Haur l-a otravit pe prinț cu mărul!
*momentul ăla din filme cand toti își pun mana pe piept și scot sunete dramatice*
Louis : Unde este prințul Domnita Unicubeu?
Domnita Unicubeu : Geugeos-eun sup-ui jib-ibnida.
Niall : În casa nostra!
Toți piticii s-au urcat pe Domnita Unicubeu pentru a ajunge mai repede acasa. După doua minute pititcii și Domnita au ajuns în casă unde l-au gasit pe prințul Harreh Cel De Haur pe jos cu o pernă sub cap.
Lousi : Oh nu! Carliontii aia erau prea frumoși ca sa moara!
**
*la asa-zisa înmormântare*
Louis : *lacrimă*
Zayn : *poker face*
Niall : *lacrimă*
Liam : *poker face*
Harreh Cel De Haur era pus pe o masa , care la rândul ei era acoperita de o patura frumoasa cu imprimeu de leopard. Era imbracat într-o rochie de mireasă.
Liam : Louis , prostule. Rochie de mireasa?
Louis : Așa se face dacă nu e maritat!
Zayn : Da. LA FEMEI! *țipă*
Louis : Eh , na acum! Lăsați costumația , hai să spunem un ultim cuvant.
Zayn : Parcă mai ieri venise la noi acasă. *lacrimă*
*APA CRISTALINA - ceva e genul pentru a vedea o întâmplare din trecut ca in filme*
Louis : Chiar ieri a venit la noi. *poker face*
Niall : Gatea așa bine. Nenorocita aia l-a omorât în timp ce făcea plăcintă. DE MERE! *lacrima&tipat*
In timp ce piticii boceau' și ii adresau cuvinte colorate lui Taylor S. F. De Haur , prințul Harreh Cel De Haur s-a trezit.
Harreh : Wooaah , ce somn pe cinste!
All : POKERFACE.
Louis : Nu mă bantui pentru că ti-am dat rochie de mireasa , te rooog! Sunt prea frumos să mor!
Harreh : Oh , da. De ce sunt îmbrăcat de parca mă mărit cu soția lui Obama?
All : POKERFACE.
Liam : Dar tu..
Niall : Erai..
Zayn : Mort *leșină*
Harreh : Oh nu. În mar nu era otravă. Era somnifer.
Toti piticii au sărit sa-l îmbrățișeze pe prințul Harreh și toată seara au petrecut dansând hora și cântând manele.
THE END.
-scuzati-mi greselile [daca sunt]
-sper sa va placa <3