Jag vaknade av att min dörr öppnades.
"Hur mår du?" Frågade en försiktig röst.
En medellång kvinna med rött hår till axlarna klev in.
Jag slöt ögonen.
"Hallå, hur mår du?" Kvinnan hade ställt sig precis bredvid min säng och höll en hand över min.
Jag kollade in i hennes ögon.
"Kommer du ihåg mig?" Frågade hon prövande.
Jag studerade kvinnan länge och långsamt men kunde inte minnas att jag träffat henne tidigare, så jag skakade på huvudet.
"Jag är din mamma"
Jag satte mitt saliv i halsen och började hosta.
Jag skakade på huvudet.
*2 år senare*
Jag vaknade av fågelkvitter och log stort.
Idag var den dag då jag skulle lämna psyket.
Jag ställde mig hastigt upp men satte mig ner lika snabbt så jag blivit jätte yr.
"Jag ser att du är vaken!" Min psykolog kom in.
*
Jag tog min väska i handen och nästan sprang ut. Drog in så mycket luft i lungorna som jag bara kunde. Luft. Friskluft. Jag struttade omkring i gräset tills jag föll omkull. Jag skrattade, de första lyckliga skrattet sen olyckan. Jag rullade omkring och fnissade för mig själv i gräset. Fri.
Fri fri fri. Jag ställde mig upp - fortfarande med samma stora leende - och borstade av gräset från mina kläder. Jag började springa. Bort från helvetet som fan inte hjälpt mig ett dugg. Bara fått mig att minnas den hemska dagen. Plötsligt så sprang jag in i någon och jag föll pladask över honom. Jag blev röd som en tomat och ställde mig upp."Gud förlåt så jättemycket!" Jag hjälpte personen upp.
"Se dig för förfan!!" Fräste personen irriterat.
"Jag sa ju förlåt!" Muttrade jag irriterat och blängde på personen framför mig.
Fina ansiktsdrag, muskulös kropp och ett sinne för stil -;)- jag tyckte mig känna igen honom men kom inte på vart ifrån så jag viftade bort det.
Han muttrade något och fortsatte sin lilla tur. Den idioten skulle inte få förstöra min härliga dag.
Jag gick i rask takt till huset som jag tydligen bodde i. Mamma hade skickat en vägbeskrivning på sms.Efter att ha gått en bit så såg jag det, stort och luftigt med svarta knutar.
Hemma.
------------
Himalaya
CZYTASZ
Hjälp mig att minnas {TFC}
FanfictionBecca avgudar ett band kallat The Fooo Conspiracy. En dag så händer något hemskt som får Becca att glömma allt. Kommer hon komma ihåg hennes favoritkillar? ✋COPYRIGHT PÅ HELA SKITEN